3. ožujka 2015.

Ljepotice moje...



Od kad sam počela sa blogom imam ideju da napišem post o svojoj kolekciji lakova,a kako ih je uvijek bilo previše sve mi se to činilo gotovo nemogućim.Kako je proljeće pred vratima i kako svi prave neke čistke bilo u životu,ormaru,kući ja sam se odlučila napraviti čistku u svojoj make up kolekciji jer se ove godine nakupilo svega i svačega,a jedini krivac je blog jer sam ove godine više nego inače kupovala i testirala proizvode tako da uskoro možete očekivati da vam predstavljam dio po dio svoje make up kolekcije,a počinjem sa lakovima.

Neću vam predstaviti sve do jednog laka jer ih bez obzira na čistku i dalje ima previše za post (ostalo ih je 90) pa sam se odlučila za neke od svojih omiljenih nijansi.




Krenut ću sa ljubičastim nijansama koje su mi u posljednje vrijeme prirasle srcu mnogo više od ostaih i najčešće posežem za jednom od ove dvije iako ih imam barem 6-7 razičitih.

CATRICE Ultimate Nail lacquer 64 It's time for lovender*



Nježno ljubičasta nijansa koja me svaki put podsjeti na lavandu (što je očito i po samom nazivu što nijanse),nokte mi vizuelno izduži,idealna za proljetne dane,a u zimskim mi je dizala raspoloženje.Ono što volim kod ovog laka,a i svih Catrice lakova su njihove široke četkice jer mi je mnogo lakše nanositi lak,gušću teksturu jer je sasvim dovoljan jedan sloj laka što mi posebno odgovara u žurbi.


Rapsodi nailpolish 334


Kad neko kaže da je nešto ljubičato u glavi stvorim sliku identične boje kao što je ovaj lak.Za mene je ovo osnovna ljubičasta nijansa.S obzirom na cijenu od 1 KM kvaliteta je jako dobra,prilično postojan (2-3 dana) što je sasvim dovoljno,a uz TOP COAT i duže.

Eveline color edition 919


Tipična fuksija nijansa,jednostavno savršena zato je i obožavam.Postojanost jako dobra,tekstura standardna za jedan lak,potrebna dva sloja,ali kao i Catrice imaju široku četkicu što im je ogroman plus kod mene.

Flormar supermatte M129


Ovaj lak nema ni M od mat završetka,tako da apsolutno ne znam razlog ovoga supermatte,ali nijansa kao nijansa je predivna,tamno ljubičasta i u zimskim danima sam najčešće posezala za njim kad sam željela tamne nokte.


Flormar (broj nijanse mi se izbrisao)


Svijetlo roza nijansa koja se moze koristiti samostalno i tada su potrebna 3 sloja da bi nokat bio potpuno pokriven ili za french manikuru kada je dovoljan,a i poželjan samo jedan sloj.

Astor (također izbrisan broj nijanse)



Uopšteno nisam ljubitelj narandžaste boje,ali ovoj nisam mogla odoljeti.Za potpunu pokrivenost potrebna 2 sloja,postojanost jako losa čak i sa top coatom,izdrži pranje 2 pranja suđa.

Flormar 406


Iako imam 7 bordo crvenih nijansi ova mi je definitivno najdraža što govori i činjenica da mi je ovo 3 bočica ovog laka.



Prešli smo na plavce i crvendače...
  
Rapsodi 339


Za mene je ovo definicija royal plave nijanse,a ovu sam dobila od dečka (zamislite sad njega kako bira lak za nokte!!) što je čini još dražom.

Flormar Matte 

E ovo je lak sa matt završnicom.Kad se tek nanese boja izgleda kao na slici,ali dok se suši mrvicu potamni.Obožavam gledati kako se ovaj lak suši.Sasvim dovoljan je jedan sloj za potpunu pokrivenost,ali ja ipak više volim staviti dva.

Avon gel finish SIBERIA*


Iako ga imam kratko vrijeme dosta često sam ga koristila.Svrstala sam ga u plave nijanse jer najviše ide prema plavoj mada na noktima u ovisnosti od svijetlosti vuče i na crno i na ljubičasto.Oduševljena sam tim što je zaista potreban jedan sloj za potpunu pokrivnost,traje pod 4-5 dana bez top coata,izgleda mnogo sjanije od svih ostalih,ali moram da priznam da nisam primjetila neki poseban gel efekat.I ono što mu je velika mana je jako uska četkica.

Essence Color&Go  187 juicy love*


Moram li još jednom rećii da je crveni lak za mene all time favorites lak?Crveni nokti su za mene odraz ženstvenosti,posebno crveni dugi nokti.Jednostavno svi moramo da imamo barem jedan crveni lak u svojoj kolekciji.

Golden Rose 276


Odgovorno tvrdim da je ovo najljepši sedefasti lak.Nisam uopće ljubitelj ovog završetka,neki sitni šimer u laku mi je skroz ok kao što ćete vidjeti,ali ovaj završetak ne,podsjeća me na one bijele ili "cigla" bakine lakove.Ali ovom crvenom ljepotanu nisam mogla odoliti :)



Kako nisam ljubitelj narandžaste tako nešto pretjerano ne volim ni zelenu,ali za razliku od narandžaste mnogo ljepših varijanti zelene se može naći.

Flormar spring & summer 2012 kolekcija 435


Naravno da ovaj lak nemam od 2012. kupila sam ga pred početak zime.Šimerasti lak koji nisam toliko često koristila kao ostale,ali sam ostala zaljubljena u nijansu čim sam ga ugledala.Trajnost kao i kod svih flormar lakova,dva sloja za potpunu pokrivenost.

Golden Rose 361


Mint zelena,ko za ovom nijanom nije poludio?Još da negdje nađem flormrovu mojoj sreći ne bi bilo kraja.4 bočica ovog laka od prošlog ljeta mislim da sve govori o tome koliko ga zapravo volim.

Essence hello autumn 03 charlie seen in green thermo effect


Kad je u pitanju limitirana kolekcija Hello Autumn od Essence-a moram da kažem da mi se po izboru nijansi svih proizvoda najviše dopala u skorije vrijeme.Sama nijansa je predivna iako su potrebna 3 sloja za potpuno prekrivanje,ali kad je ovaj lak u pitanju više me je oduševilo što mijenja boju nego išta drugo.

Eveline Color Edition 913


Kratko i jasno: obožavam ga! Ali opet tko ne voli ove predivne nude nijanse??

CATRICE ultimate nail lacquer LE Check&Tweed C02 England's Rose


Još jedna nude nijansa sa rozim podtonom i šimerom.Jednostavno volim nude nijanse i one su mi spas kad ne znam šta ću.

I za kraj sam ostavila crni i sivi.

Golden Rose 287



Probala sam više crnih lakova,ali mi ovaj trenutno ostavlja najljepši završetak.U planu mi je da probam još Essence color&go,pa ukoliko ga imate,kakav je?Prekriva i u 1 sloju,sa top coatom traje duže.

Golden Rose 348


Mišić,miško su nadimci ovome laku.Da,ovo je jedini lak sa nadimkom.Totalno me podsjeća na miša zbog nijanse.U potrazi sam za tamnijim,imate prijedlog??




I eto nas na kraju.Kako vam se dopada moj izbor?Imate li neki od istih?Nravno,bilo je tu još barem 5-6 lakova,ali i ovako je post dug pa ukoliko ste za da nastavim pišite mi u komentare.Ako ste došli do kraja posta,hvala :D zaslužujete ugodan odmor od čitanja.
Do idućeg čitanja :*




*PR uzorci





2 komentari

Upravo na noktima imam Golden Rose 361 i preko njega nesto zlatnih listica. Super mi je on, bas ga volim.

REPLY

I ja ga mnogo volim :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates