23. ožujka 2015.

Ljepotice moja,na samom početku želim da vam se ispričam za pauzu koju sam napravila.Obaveze na faxu su uzele svoje i idu punom parom,pored toga imam nekoliko vannastavnih aktivnosti kojima sam se posvetila pa me nema kući od jutra do sutra.

Danas vam donosim priču o kremi za lice koju sam sasvim slučajno dobila iako je bila poklon za 8.mart,ali pod slučajno podrazumijevam to što je tata igrom slučaja od svih poklon setova koji su bili u ponudi izabrao baš ovaj sa dobro poznatom micelarnom vodom i kremom za lice.

Kako sam već spomenula riječ je o Essentials kremi iz Garnier seta:


Moram priznati da sam dosta izbirljiva kada su kreme u pitanju i rijetko koja mi odgovara tako da sam zimski period koristila vitaminsku kremu koju sam kupovala u apoteci.Nakon nje sam prešla na Ziaja rozu kremu i u početku sam bila zadovoljna jer mi nijr dodatno mastila lice,ali nakon 2-3 tjedna primjetila sam da je napravila opći haos na licu.
Od kreme zahtjevam dobru hidrataciju,a da mi pri tome ne masti lice i da je mogu namazati u bilo koje doba dana i mrzim podijelu krema na dnevne i noćne.

Ova krema ima sve sto meni treba,pruža hidrataciju,matira lice što je veliki plus i mogu da se mackam kad god poželim.



Hidratacija je vrlo solidna,taman koliko mi je koži potrebno,na srednjem nivou.
Kad je u pitanju matirajući efekat koji pruža zahvaljujući ekstraktu čička je mnogo bolji ukoliko nanosim samo kremu.Navečer pred spavanje nanesem kremu i ujutro se probudim sa matiranim,nježnim,mekanim i nimalo isušenim licem.Ujutro nakon umivanja i cjelokupne rutine ponovno je nanosim na lice i ukoliko ostajem u kući i ne nanosim puder efekat traje gotovo cijeli dan,a ukoliko izlazim i nanosim puder efekat je kraći što je vjerojatno do puder i traje ovisno od pudera 6-8 sati.

Gelasta tekstura kreme mi vrlo prija i generalno volim gelastu teksturu kod krema jer mi je kod takvih krema vrlo mala količina potrebna da namažem cijelo lice.





Pakovanje od 50ml me oborilo s nogu,predivna lila kutijica,imali slađe pakovana krema?

I za kraj sastojci:






Jeste li probale ovu kremicu,koja su vaša iskustva?Imate li neku sličnu ovoj?
Do idućeg čitanja :* :*

3 komentari

Ja sam isto slucajno naletila na ovaj paket, moram napomenuti da kosta 8km dok je sama micelarna u slobodnoj prodaji oko 10tak km. Imam mjesovitu kozu lica sa izrazito masnom T zonom i suhim obrazima. Inace koristim LRP Effaclar Duo kremicu i sad je kombiniram uz ovu iz seta i odusevljena sam rezultatima. Takodjer mislim da je ova micelarna idealna za moj tip koze jer mrvicu napominjem mrvicu isusuje sto i odgovara mojoj T zoni. Preporucijem ovaj setic djevojkama sa masnom kozom!

REPLY

Zaista je dobra,meni bas matira kozu sto mi je opet odlicno kada cijeli dan nisam u kuci...

REPLY

Svaku noc kad bih skinula sminku sa lica javljao se osecaj zategnutosti lica koji je bio nepodnosljiv i koristila sam svakakve kreme i gelove. A onda sam slucajno naisla na ovu kremu Essentials Burdock i koristim je vec skoro dve nedelje i odusevljena sam . Nanesem je uvece i ujutru je koza meka.. necu je menjati :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates