16. ožujka 2017.

Pored dobro poznatih ruževa sa potpisom Kate Moss,Rimmel je predstavio i tri paleta koje se sastoje od highlightera,pudera za konturisanje i rumenila.



Moja paaleta je 003 golden bronze koja je ujedno i najtamnija.Istini na volju paletu sam prvenstveno kupila zbog highlighetra jer me nijansa očarala,dok preostala dva proizvoda nisam nešto posebno ni odmjerala u tom trenutku,ali sam ih rado isprobala.

Krenuti ću od ambalaže koja mi se mnogo dopada,vrlo je kompaktna obzirom da su u njoj tri proizvoda i da je težine 18,5 grama što je vrlo pristojna količina.Ne piše koliko kojeg proizvoda ima točno,ali rekla bih da su proprilično jednake količine,možda da je dio za konturisanje najveći ili mi se čini zbog oblika pana.

Sve tri proizvoda su izuzetno mekana,sitno mljevena i vrlo malo se truse,gotovo neprimjetno.Pigmentacija sva tri proizvoda je jako dobra i vrlo lako bi se moglo pretjerati sa dijelom za konturisanje ukoliko ga ne dozirate postepeno.Trajnost proizvoda naravno da ovisi od same podloge jer ukoliko vam se lice masti,a niste ga dobro pripremile i na kraju setovale vrlo je vjerovatno da će i sami proizvodi nestati sa lica nakon što se prosijate.



HIGHLIGHTER- vrlo pigmentovan,jako lijepo se nanosi,gotovo nikako ne trusi.Mislim da je ovo idealan highlighter za tamnije djevojke,mada ni na meni koja sam svijetla ne mogu reći da ne stoji,ali zasigurno da će biti mnogo bolji kada dobijem nešto malo boje.Nije mnogo žut,a opet nema ni bijele boje u sebi,definitivno šampanj nijansa.

PUDER ZA KONTURISANJE- izuzetno pigmentovan,definitivno namijenjem tamnijim djevojkama (što je i logično obzirom da postoje tri varijante palete),vrlo lako sa njim možete pretjerati ukoliko ne idete postepeno sa nanošenjem,idealna nijansa za konture,ne mogu reći da je potpuno hladnog podtona jer vrlo malo ima topline u sebi,ali definitivno više vuće na hladno.

RUMENILO- kao i prethodna dva proizvoda,jako solidno pigmentovano,koraljno-zlatna nijansa,na meni baš i nije najidealnije rješenje zbog zlatnog tona,više bi mi odgovarao da je bez te zlatne note.Vrlo je evidentno da je rađen za tamnije djevojke,ali kad se dobije malo boje,možda i meni bude odgovarao.






Definitivno se ne kajem što sam kupila ovu paleticu iako je bila riječ o impulsivnoj kupovini.Sve tri proizvoda su iskoristiva,dva od tri koristim gotovo svakodnevno i razmišljam o kupovini najsvijetlije palete.

Do idućeg čitanja :*

2 komentari

Lijepo ti to opisa... Nije da mi treba u zivotu, ali bi bilo lijepo imati :D

REPLY

Ovo je moj ubjedljivo najdraži proizvod. Očaralo me pakovanje i pristupačnost, te sam uzela istu ovu nijansu, jer mi je djelovala najtoplije. Hajlajter i rumenilo sam potrošila, a bronzer ni pipnula, jer konturisanje i nje moj fazon (uglavnom jer nisam ni sigurna da to dobro radim. Bilo kako bilo, isplatilo se jer je hajlajter nešto najčarobnije što sam koristila. Bronzer nekad koristim kao sjenku za oči...
Puno pozdrava,
Marina

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates