5. ožujka 2017.

Često sam u svojim postovima spominjala omiljenu mi Afrodita Clean Phase umivalicu jer je koristim godinama i za mene bolje nema,ali još uvijek ne znam kako vam nisam pisala zaseban post o njoj.

Iako je Clean Phase umivalica obavezna u mojoj ekipi za njegu kože često isprobavam i neke nove te ih rotiram.Tako sam se nedavno odlučila za Balea gel za umivanje lica sa voćnim kiselinama namijenjen mješovitoj koži lica.





Balea gel za umivanje namijenjen je mješovitoj koži,čisti i sužava pore,nježno i detaljno čisti kožu od naslaga nečistoće i šminke. Peel-efekat blage voćne kiseline uklanja izumrle dijelove kože lice, vrata i dekoltea. Nežno umasirati, potom detaljno isprati. Izbjegavati kontakt sa očima.
Dolazi u plastičnoj tubi količine 150ml i košta 4,80 KM.

Gel je prilično guste teksture tako da prilikom doziranja neće praviti probleme i izlaziti više nego što treba.Po meni ima malo jači miris,ali vrlo svjež,citrusni i ne zadržava se na koži.
Gel sadrži i sitne granulice koje su namijenjene da pilinguju kožu te da skidaju odmrle stranice kože i naslage nećistoća.Izuzetno su sitne,nema ih mnogo,ali odlično rade piling.



Te granulice se meni ne sviđaju.Jer kada negdje pročitam gel za umivanje očekujem gel,a ne piling.Kako već duže vrijeme koristim Avon Anew električnu četku za pranje lica tako mi ovaj proizvod nije ono što sam ja tražila.Da ne sadrži granulice bio bi odličan zbog svoje teksture da se kombinuje sa četkom.
Također od gela očekujem da s njim mogu umiti i oči o jednom trošku što je sa ovim nemoguće.



Da se sada vratim na efekat gela za umivanje koji zapravo nije pravi gel za umivanje.Ne koristim ga svaki dan jer se bojim da mi ne isuši kožu,ali onda kad ga koristim zaista sam zadovoljna.Nakon što skinem šminku ili ako taj dan i nisam imala šminku lice nakvasim mlakom vodom i lagano kružnim pokretima umasiram ga na lice i pustim da stoji nekoliko sekundi,ponovno ga isperem toplom.Kožu ostavlja izuzeno mekanom i glatkom i definitivno je očisti.Što se tiče smanjenja pora,nisam baš primjetila da učini nešto spektakularno.



Sve u svemu solidan proizvod,uklanja masnoću s lica,ostatke šminke,lagano uklanja mrtve stanice kože i daje koži svježinu.

Do idućeg čitanja :*


2 komentari

Ne znam da li si ljubitelj pjena za umivanje, ali mene je oduševila ona Avonova nutra effects umivalica. Zaista očisti lice fino od viška masnoće,predivno miriše i svježe na lubenicu,krastavicu...a sasvim je bezopasno za oči :)

REPLY

Nutra effects pjenicu obozavam i zaista se slazem sa svim sto si navela.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates