15. ožujka 2017.

Koliko god puta sam sebi obećala da neću naručivati kistove nekako mi uvijek ostane koji dolar viška te ga iskoritim upravo za njih.

Ovaj put sam sa Zaful sajta  naručila set od 12 kistova koje su replika Zoeva kistova.Nisam ih birala po nekoj potrebi već po izgledu.Breskvasta drška,sa rose gold detaljem.

Neću vam detaljisati o svakom kistu po na osob već ću vam naglasiti ukoliko neki smatram boljim od drugoga.

Dio kistova je od prirodne dlake,kozije (bijeli),a ostali su od sintetičke.



4 od 6 bijelih kistova su namijenjeni blendanju i svaki odlično radi u te svrhe,međutim nakon prvog pranja činilo mi se da ipak neće valjati jer su bili grubi,ali već idući put kad sam ih prala,koristila sam i pakovanje(masku) za kosu tako da su omekšali i svaki naredni put su bili sve mekši.

2 kista su namijenjena za apliciranje sjene na kapak,pljosnati,različitih veličina.Veliki za cijeli kapak i manji za detaljnije nanošenje.








Kod sintetičkih stvar je nešto drugačija,neki su u potpunosti neupotrebljivi,kao prvi na slici ispod jer su dlačice neravnomjerno poredane i posljednji,namijenjen za tuš jer je došao potpuno iskrivljen tako da ga je nemoguće koristiti.



Kratki,pljosnati kist mi je i najdraži od svih.Odličan za nanošenje baze/korektora na kapak.Odlično kupi proizvod,a još bolje aplicira i savršeno ga utapka.


Veći pljosnati,koso rezani kist mi je odličan za obrve,nanošenje sjene na donji kapak.



Mali,pljosnati koso rezani kist sam imala namjeru koristiti za obrve,ali na jednom dijelu ima više dlačica koje ga tu čine i nešto širim tako da nije precizan.



Kistove možete pogledati klikom na link ---> https://goo.gl/xGgiFs

Do idućeg čitanja :*




1 komentari:

ja kad naručujem, naručujem s eBaya, nekako samo najviše naučila na njega :D i stalno gledam kistove,jooj, puna mi watch lista kistova

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates