9. ožujka 2017.

Ne volim da pišem o kupkama i losionima za tijelo,ali sam morala sa vama da podijelim ovu preslatkoću od ambalaže.

Nedavno sam listajući katalog naletila na Avon naturale body care set čiji miris me je oborio s nogu i jednostavno sam znala da ga moram imati.



Kupka,peeling i losion koji neodoljivo mirišu na voćni jogurt.

Kupka dolazi u plastičnoj ambalaži količine xx ml.Kremasta,ali relativno rijetka tekstura,odlično pjeni.Iako ima kremastu teksturu nije mi baš najprijatnija na koži,nekako imam osjećaj da postaje "gruba",ne znam bolje da objasnim,ali što miriše to je nevjerovatno.


Peeling za tijelo također ima miris voćnog jogurta,kremaste ke teksture i sadrži izuzetno mnogo malih granulica koje odlično rade peeling.Same granulice da se ne nalaze u kremi vjerujem da bi bile dosta grube,međutim zbog kreme su nježnije i odlično odrade peeling ramena,prsa,ruku i nogu.



Losion odnosno mlijeko za tijelo.Pa jel' vi vidite ovo pakiranje?Mala bočila za domaće mlijeko.Ja sam oduševljena.Tekstura je relativno rijetka tako da ukoliko tražite jaču hidrataciju to sa ovim nećete dobiti.Daje laganu hidrataciju,jako brzo se upija i kožu ostavlja mekanom.



Ja ova tri proizvoda aktivno koristim,peeling sam gotovo i potrošila.Naravno da ću ih kupiti ponovno jer je ovo najljepši voćni miris koji se toliko dugo zadržava na koži da naprosto uživam.

Do idućeg čitanja :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates