17. ožujka 2017.

Često me pitate kako njegujem svoje nokte i šta sve koristim pa sam odlučila da vam napišem jedan post na tu temu.

Neću vam otkriti "toplu vodu" već ću sa vama podijeliti ono što je meni pomoglo.

Prije otprilike dvije godine sam skinula nadogradnju koju sam na noktima u kontinuitetu nosila gotovo četiri godine jer sam imala tu nesreću da mi je nokatna ploča jako masna te sam gel bez tipsi nije mogao stajati na mojim noktima.

Jedno jutro sam ustala i imala što i da vidim,užasno otečene prste,upaljene i bolne i tad sad u ljutnji doslovno odgulila tipse što je rezultiralo užasno oštećenom nokatnom pločom.

Tada sam otkrila Eveline 8u1 tretman i iako nije preporučljivo ja sam ga odmah počela koristiti.Moji nokti su vidno bili bolji za svega par dana međutim desilo se da su bili toliko čvrsti kada su izrasli da su mi još lakše pucali.

Nakon 8u1 tretmana počela sam koristiti SOS Eveline tretman međutim meni on ništa nije uradio,pa sam se odlučila za Maximum Nail Growth tretman koji od tada redovno koristim.U početku sam ga koristila svaki put kada lakiram nokte i mnogo brzo su rasli,međutim u svom sastavu sadrži formaldehid koji baš i nije najzdraviji tako da sam počela naizmjenično da koristim tretmane koje vidite na slici ispod.Sa svakim lakiranjem koristim neki drugi,ali nokti su mi i dalje čvrsti i zdravi.


Pored nekog dobrog tretmana hidratacija je najvažnija.Kako koristim aceton koji mi padne pod ruku,neki zna da mi i isuši nokte tako da svaki put kada skinem lak ruke i nokte namažem Pantenol kremom jer mi se pokazala najboljom i kada se dobro upije lagano potiskujem kožicu sa ploče nokta.



U toku dana inače koristim Avon Care kreme jer su hidratantne,a brzo se upijaju što mi je vrlo bitno.

Nokte lakiram na svakih sedam do deset dana,zavisno je li se lak negdje oštetio.Često me pitaju kako uspijeva toliko stajati.
Već sam spomenula da imam masnu nokatnu ploču i svaki put kada lakiram nokte koristim buffer da skinem masnoću sa nokta,a zatim lakiram nokte.
U jednom,tanjem sloju nanosim neku od baza,zaista nemam neki određen redosljed.Nakon baze nanosim lak koji odaberem i najradije biram Essence gel lakove,Avon gel shine lakove ili Sally Hensen miracel gel lakove jer su postojaniji od svih drugih.Svaki lak nanosim u dva tanka sloja,čekajući da se prethodni dobro osuši.Nakon ta dva sloja u ovisnosti od laka koji sam odabrala koristim TOP COAT koji je neizostavan ukoliko želite trajniji lak na noktima.




Kad se sve osuši ponovno mažem kremu ili kokosovo ulje na ruke i čekam da se upije.

Nerijetko radim i piling ruku,nekad sama pravim neki,koristim piling za tijelo ili lice,baš ne biram koji ću jer mi svaki odradi super posao i nakon pilinga ruke mažem pantenol kremom.

I to bi bilo to,nikakva mudrost.Meni ovaj nacin najbolje odgovara i to je neka rutina koje se držim.

Kako vi njegujete svoje nokte?Do idućeg čitanja :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates