30. ožujka 2017.


Druga koža. HD Liquid Coverage Foundation  tekući puder pruža visoko ali prirodno prekrivanje i osjeća se iznimno lagano na koži - baš poput druge kože. Pruža gladak i  besprijekoran ten. Ultra tekuća tekstura je iznimno visoko kvalitetna i dugotrajna te pruža gladak i  besprijekoran ten.  Pokriva nedostatke do 24 sata i matira kožu.


Od kada se pojavio na policama drogerija,oduševljenje ne jenjava. Catrice HD liquid coverage foundation predstavljen je kao novitet za jesen/zimu 2016. godine

Ja sam svoj primjerak tek nadavno ugrabila jer jedno vrijeme nije bio dostupan u drogerijama ili su bile dostupne neodgovarajuće nijanse.Sada sam konačno pronašla 020 ROSE BEIGE

Puder dolazi u staklenoj bočici količine 30 ml koja za razliku od ostalih Catrice pudera umjesto pumpice ima pipetu.Mislila sam da će pipeta biti teža za doziranje,međutim nije.




Puder je izuzetno tečan,rijedak,ali se ne suši brzo.Odlično surađuje sa blenderom i kistovima,a najbolje mi se pokazao gusti i tvrđi kist sa kratkim dlačicama.

Prekrivna moć mu je odlična,rekla bih da ima jaču srednju pokrivnu moć ka potpunoj.Sa jednim tankim slojem,gotovo potpuno prekrije sve nepravilnosti,a u koliko ipak volite nešto jači puder na licu,vrlo je nadogradiv.Nadograđivanjem nećete postići efekat maske.

Završnica je potpuno mat i meni bez posebne pripreme lica (čitaj žurim,umila sam se i trcnula malo reme na lice) traje oko nekih 4 sata,uz setovanje i pripremu lica (ne žurim,umila sam se sa barem tri različite umivalice,nanjela kremu i pustila da je koža potpuno upije,stavila bazu na kritične zone) traje i do 7 sati bez prosijavanja.




Na licu je izuzetno lagan,tokom dana ga gotovo ni ne osjetim.Vremenom mijenja boju na licu,ali u granici normalnoga tako da će već pred kraj dana da izgleda možda za 1/4 tamnije nego kao kada ste ga tek nanjeli.
Također ono što sam primjetila jeste da meni nestaje sa nosa,ali uzmimo u obzir da ja nosim naočale i imam jako mali nos (dečo mi često kaže da ni nemam nos) i u toku dana barem 5 puta mijenjam dioptrijkse i sunčane naočale.




Odličan je za fotografije,ne istiće niti jedan nedostatak na licu,a nema ni flashback jer ne sadrži SPF.

Taođer ono što sam primjetila dok sam swatchala nijanse jeste da bez obzira što su dostupne 4 svaka od njih je poprilično svijetla --> NIJANSE

Za kraj,mislim da je ovo jedan od boljih,ako ne i najbolji Catrice puder,čak mi je draži i od mog omiljenog Catrice mousse matt pudera.Ako vam je koža suha ili pak vrlo suha,ovaj puder zaobiđite.Na normalnoj koži uz hidratantniju kremu bi odlično funkcionisao,a za masnu i mješovitu je pun pogodak.



Jeste li probale HD liquid coverage puder?Pišite mi.Do idućeg čitanja :* :* 




2 komentari

Kad sam vidjela objavu na tvojoj fb stranici da je ovaj puder snizen, otrcala sam i kupila ga... U istoj ovoj nijansi...i nikako nemam vremena da ga probam ko insan :/ Nedostatak vremena je grozan problem :D

REPLY

Molit cu lijepo da ga isprobas i javis mi utiske.Ja dugo bolji puder nisam imala :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates