4. prosinca 2016.

Nakon što sam skratila nokte konačno su se oporavili i počeli da rastu tako da sam se malo više posvetila manikurama.

Za danas sam vam spremila post u kojem ću pisati svoje dojmove o nekoliko proizvoda te vam pokazati kako je njihovim kombinovanjem ispala jedna elegantna manikura.

Za ovu manikuru sam koristila više različitih lakova i pločicu sa sajta Born Pretty Store .
Born Pretty sajt trenutno ima raznovrnu ponudu ukrasa i pločica za nokte sa različitim temama,a najzastupljenije su praznične,također na sajtu imate različita sniženja,koja idu čak i do 70%.

U postu vam nisam prikazala cijeli postupak odnosno prikazala sam vam samo gotovu manikuru,ali ću vam pisati postupak kojim sam došla do nje,

Prvo što sam nanijela je Eveline maximum nail growth tretman za brži rast noktiju koji sam nebrojno puta spominjala i koji je po meni najbolji Eveline tretman.Nanosim ga u jednom tankom sloju i sačekam uvijek da se osuši do kraja.

Nakon Eveline tretmana koristila sam Essence lak iz kolekcije no make up look  u nijansi 03 powdery nude koji mi je nijansom najljepši od svih u kolekciji,njega sam nanosila u tri tanka sloja jer sam željela u potpunosti pokriti nokatnu ploču.Lak ima semi matt finish i možete ga ostaviti tako ili preko njega preći nekim sjajnim top coat-om što sam ja i učinila.Između svakog sloja sam pravilapauze jer sam željela da se svaki sloj u potpunosti osuši.Prednost laka je što se jako brzo suši.





Nakon što se Essence  lak osušio krenula sam sa pečatiranjem.Za ovu manikuru sam koristila pločicu broj BP-L 005 , a za uzorak sam koristila bijeli Avon lak u nijansi iceberg white. Za pečatiranje je vrlo bitno da koristite gušće i pigmentovanije lakove kako bi rezultat bio uspiješniji.



Koristila sam i novi pečat koji na sebi ima predivnog snjegovića,ali je i vrlo čudne teksture.Guma koja na sebe kupi uzorak je vrlo čudna,podsjeća me na ljigavce kojima smo se igrali kao djeca,vrlo je ljepljiva,ali izuzetno dobro kupi lak za pločice,mnogo bolj nego drugi pečati koje imam.







Uz pečat su mi došle i dvije strugalice,u obliku kartica i definitivno su najbolja stvar za otklanjanje viška laka sa pločice.Pečat možete pogledati klikom ovdje.


Nakon što sam na nokat prenjela uzorak,sačekala sam da se u potpunosti osuši i nanijela sam top coat.Na dva nokta na kojima je uzorak sam prvo nanijela Catrice milion style holo effect top coat kako bi dodala malo šljokica,a nakon što se to osupilo na sve nokte uključujući i ta dva ovoga puta sam koristila Essence ultra gloss mirror effect top coat* koji mi je stigao u paketiću iz Ovnako poprilično davno,ali kako sam tada imala dosta top coat lakova koje sam koristila čekao je svoj red.



Top coat je kako mu i sam naziv kaže za postizanje mirror effecta,noktima daje izuzetan sjaj,jako brzo se suši i nokti izgledaju toliko sjajni kao da ste tek iz salona izašli.Ja mnogo volim sjajne nokte koji daju efekat gela jer izuzetno volim gel na noktima,ali su moji nokti toliko slabi da sam od toga davno odustala.


I konačno manikura...









Nadam se da vam se svidjela manikura,ukoliko jeste pišite mi (možete i ako nije) pa da se malo češće družimo sa ovim tipom postova.

Do idućeg čitanja :* :*

*PR PROIZVOD (u postu označeni zvjezdicom)

3 komentari

Super je manikura. Ja sad hoću da naručim prozirni pečat tako da tačno vidiš gdje uzorak stavljaš na nokat. Nisu skupi, 1$ na ebayu :D

REPLY

Ja imam taj prozirni i jedva sam se navikla na njega.Tvrda guma jako i nije mi uopće htio kupiti uzorak pa sam ga turpijala i svašta tako.Prednost mu jeste to što se može vidjeti gdje stavljaš i može se biti užasno precizan,ali ovaj kupi lak sa pečata ludilooo,valjda kako je i sam ljepljiv i mnogo intenzivniji uzorak se dobije.

REPLY

Sama svoj majstor!! Bravo! <3

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates