25. prosinca 2016.

Sada već jako davno mi je stigao ruž o kojem vam danas pišem.Ruž je stigao sa novitetima za proljeće/ljeto iako je meni ovo potpuno jesenski ili zimski ruž zbog same nijanse.





Dugo pokušavam okarakterisati samu nijansu koja se zove Don't worry be berry.Rekla bih tamno crvena ka bordo,možda neka trula višnja?

Ruž dolazi iz Catrice Ultimate Stay kolekcije i krasi ga elegantno crno mat pakiranje sa jedva primjetnim sjajnim crnim nazivom brenda.Samo pakiranje mi se mnogo dopada,vrlo je praktično i ne zauzima mnogo mjesta u torbi.





Prema pakiranju sam očekivala da je riječ o mat ružu pa sam ponovno na najbanalnijem primjeru naučila da se ne sudi po koricama.
Zapravo,ja sam na nekom od blogova i pročitala da ovi ruževi imaju mat završnicu međutim moj ne.

Završnica je semi mat što znači da se nećeu potpunosti osušiti na vašim usnama te da će ostati malo sjaja što svakako kao preporuku nosi da obavezno koristite olovku za usne prije nanošenja karmina jer se zna desiti da se razlije.

Obzirom na semi mat završnicu ukoliko imate problema sa isušenim usnama,ruž vam ih neće dodatno isušivati-

Pigmentacija je izuzetna,sa samo jednim slojem dobijate identičnu nijansu onoj u pakovanju.

Po nazivu kolekcije Ultimate stay očekujemo ultimativnu postojanost,zar ne?Meni ovaj ruž nije ultimativno postojan kao ružsa potpuno mat završnicom,jelo i piće ne preživljava,ali se ravnomjerno skida tako da nećete imati uokvirene usne.
Ukoliko ne jedete i ne pijete trajat že vam par sati bez popravki,ali će mu intenzitet postepeno slabiti te će u potpunosti nestati kao što sam već i rekla.






Meni ovaj ruž odgovara zbog završnice jer mi ne isušuje usne što mi je jako bitno tokom hladnih dana.Sviđa mi se nijansa,prolazi i u dnevnoj i večernjoj varijanti što je plus.


Imate li neki ruž iz Ultimate stay kolekcije?Koji je vaš omiljeni zimski ruž?

Do idućeg čitanja :*

*PR PROIZVOD

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates