21. prosinca 2016.

Zdravo i dobro došle u još jedan fashion post.Kako je počelo izgleda da ću manekenka da budem.
Šalu na stranu,danas vam predstavljam predivnu bijelu bluzu za čipkastim detaljem koja mi je došla sa RosegalRosegal sajta.

Bluza je od poliestera i jako je teška za održavanje.Kada je stigla prije sedam dana,odmah sam je oprala i od tada sam je peglala četiri puta.Svaki put sam temperaturu pegle pojačavala kako bi uspijela da je raspeglam i jedva sam je raspeglala.

Vrlo je lagana i elegantna isigurno će biti pun pogodak na proljeće ili u hladnijim ljetnim večerima,sada je nemam baš gdje nositi.

Bluza imapredivan čipkasti detalj koji joj i daje samu eleganciju i mnogo mi se dopada.

Ono što mi se ne dopada je dekolte.Ipak je predubok,tako da sam u potrazi za super čipkastom potkošuljom koja ima približno sličnu čipku kako mi nebi previše odudarale jedna od druge.

Sad vas prepuštam slikama da vidite o čemu vam pričam.Bluzu možete pogledati klikom na LINK 























Nadam se da vam se sviđa post.Pišite mi.

Do idućeg čitanja :* :*

*PR PROIZVOD

1 komentari:

Baš lijepa bluza
Meni nije puno veliki dekolte
Savršeno ti stoji

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates