5. prosinca 2016.

Zdravo,današnji post sam posvetila Delia maskarama.

Maskare su jedino dostupne od svih Delia proizvoda u CM-ovima u mom gradu tako da sam se dugo dvoumila da li da ih probam ili ne.



Konačno sam dobila priliku kada su mi stigle u Delia paketiću.

Negdje davno sam pročitala da efekat maskare možete pretpostaviti prema izgledu pakovanja,međutim Delia BIG & BLACK maskare imaju sve isto pakovanje u tri različite boje.Odlična stvar je što kod Delia maskara ne morate ništa pretpostavljati jer svaka od njih na sebi ima naljepnicu koja prikazuje izgled četkice i za šta je namijenjena.





Meni rijetko kad da maskara ne odgovara jer imam zaista dobre trepavice kojima je jedina mana što su presvijetle.


Zelena maskara jedina ima "normalnu" četkicu ( pod tim mislim da nema gumenu četkicu ),debelu,pomalo me podsjeća na žutu Colosal maskaru od Maybelline-a.




Na samom čepu možete vidjeti kako izgleda četkica i čemu je namijenjena pa tako znamo da je zelena maskara namijenjena uvijanju i uvećanju trepavica.Od nje sam iskreno očekivala najviše međutim meni je ona ispala najgora od sve tri te mi nakon nje trepavice koje su prirodno lijepo uvijenje ispadnu isto streha na oko pa budu ravne i sljepljene.


Plava maskara ima gumenu četkicu i namijenjena je postizanju maksimalnog volumena.Češljići na četkicu su dosta kratki tako da vam je mnogo lakše prići samom korijenu trepavica i postići taj željeni volumen.Meni je ova maskara najbolja od ove tri i već sam je potrošila tako da uskoro kupujem novu.





Posljednja,roza maskara također ima gumenu četkicu sa nešto dužim češljićima i namijenjena je za postizanje efekta umjetnih trepavica.Obećani efekat nisam primjetila,ali ovo je jedna solidna maskara sa kojom možete postići lijep izgled svojih trepavica,





Ono što je karakteristično za sve tri maskare je njihova tekstura,od prvog dana sam ih koristila normalno,nije bilo potrebe da ih ostavljam otvorene kako bi se malo osušile jer nisu previše tečne.Vrlo lako se skidaju,dovoljno je samo lagano da pređete dva-tri puta blaznicom natopljenom micelarnom,Ujutro se nećete probuditi kao pandica.






Od svih proizvoda koje sam dobila iz Delie,meni su se najviše svidjele upravo ove maskare iako sam pored ove tri dobila još 4 tako da postoji mogućnost da ću o nekoj od njih već u nekom od narednih postova pisati.


Jeste li probale Delia maskare?

Do idućeg čitanja :*

*PR PROIZVOD

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates