26. prosinca 2016.


Dosta Delia proizvoda je ostalo nerecenzirano,tako da ću se u ovih par dana potruditi da vam predstavim barem neke od tih koji su ostali.

Od svih proizvoda koji su stigli najviše me obradovao upravo ovaj matt presovani puder ili puder u kamenu.

Dolazi u okruglom crnom pakiranju,koje je izuzetno čvrsto te unutar na poklopcu se nalazi ogledalce koje je odlično te sam ja na par blogova pročitala da uz ovaj puder dolazi spužvasti aplikator koji ja nisam dobila.

U pakovanju dolazi 10 g proizvoda,nijansa je 01 transparent.Puder dolazi u 5 različitih nijansi od kojih je 01 transparent najsvijetlija.
Po meni transparenti puder bi baš trebao biti takav,transparentan,da svima odgovara i da nema boje.

Međutim ovaj puder sadrži pigment u sebi i zna se desiti ako koristite tamniju podlogu da će vam ostaviti svijetliji trag na licu.Meni se to nije dešavalo jer ja koristim izuzetno svijetle pudere.




Presovani/kameni puderi su neizostavni u mojoj rutini jer imam masnu T-zonu tako da mi je neophodno dodatno setovanje.

Delia Cosmetics presovani/kameni puder je namijenjen upravo tome,kao završni sloj make up-u,za dodatno setovanje.Također iz Delie kažu da se možekoristiti i kao samostalna make up podloga međutim u te svrhe ga nisam koristila,tako da ne znam kako se ponaša.

Delia presovani puder mi se nije pokazao kao dobro rješenje za moju T-zonu.Prilikom nanošenja,on zaista dodatno zamatira lice,ali njegov efekat nije dugotrajan,traje svega sat-dva i nakon toga prosijavanje.Nije pogodan za popravljanje u smislu da ga nosite sa sobom i nakon što se prosijate pa vi se lijepo popravite jer hoće da se taloži na koži i izgleda izuzetno neuredno.Vremenom se skuplja na suhim dijelovima lica tako da dobijete vrlo ružne pećate po licu.


Ja vam Delia Cosmetics presovani/kameni puder ne bi preporučila ukoliko imate problema sa brzim prosijavanjem lica i u svrhu matiranja.Ukoliko tražite puder čisto da setujete podlogu,a da pri tome nemate problema sa prosijavanjem,onda ovaj proizvod smatram korektnim za takvu upotrebu.






1 komentari:

Ppodseca me na Ingrid kameni puderi Butterfly marke,takiđe poljske proizvodnje.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates