3. prosinca 2016.

Noviteti iz Essencea su davno stigli na moju adresu,ali nikada nije kasno da se predstavi nešto što je izuzetno dobro.Tako da danas imate priliku da čitate o dva noviteta koji su namijenjeni konturisanju očiju.





Contouring eyeshadow set

konture na očima! duo sjenilo pruža dvije savršeno usklađene nijanse 
za konturiranje očiju. lakše nego prije zahvaljujući vodiču korak-po korak.



Setovi za konturisanje očiju dolaze u 4 različite varijante.Jedan set o kojem vam danas pišem je matt,dok preostala 3 imaju shimmerasti highlight,a matt dio za konturisanje.

Meni je ovaj proizvod prvi privukao pažnju i sa njim sam se od prvog dana počela družiti.

Essence je zaista neke proizvode podigao na viši nivo i za vrlo malo novca možete dobiti izuzetno kvalitetne proizvode.

Set ima klasično pakovanje za Essence mono sjene,ali nešto malo čvršće u odnosu na sjene koje posjedujem.Količinski sadrži 5 g proizvoda što je po meni i više nego dovoljno.

Kao što sam već i napisala setovi dolaze u 4 različite nijanse,a moja je u nijansi 01 mauve meets marshmallows.



Obje nijanse u mom setu su matt.Prva nijansa,highlight je namijenjena da posvijetli oko,i ja je nanosim na cijeli kapak skroz do obrve.U pakovanju nijansa izgleda kao neka bežkasto-bijela dok na mojim očima više ide na nježno rozu te se presijava na zlatasto.

Druga nijansa,contoring,je namijenjena da oku dadne malo dubije,te je ja nanosim na pregib oka tako što je fokusiram na vanjski kut oka i blendam prema sredini.I ova nijansa mi u pakovanju i na očima izgleda potpuno drugačije,odnosno i ona na očima poprimi rozi podton.

Obje nijanse su izuzetni pigmentovane,postojane i odlično se blendaju.

Kad god nisam znala šta bi ja sam vrlo rado posezala za ovim setom.Jako lijep look možete postići za dnevnu varijantu i kad god sam ga nosila pokupila sam izuzetno lijepe komplimente.

Meni je ovaj set služio i za večernje lookove.Pa sam tako prvu nijansu,highlight često koristila kao baznu nijansu za većinu lookova.

Drugu,contouring nijansu koristim non stop za pregib jer mi se najbolje uklapa sa mojim tenom i nakon što je izblendam dobijem vizuelno udubljenje na kapku kakvo ne dobijem sa većinom nijansi jer su mi gotovo uvijek sve tamne.





 Contouring Eye pencil 

lijepo definirane oči. lagano je oblikovati oči s ovom svestranom olovkom za oči koja ima dva kraja. može se koristiti kao tuš, sjenilo za oči ili highlighter.


Olovka namijenjena konturisanju,dolazi u dvije nijanse,a moja je u nijansi 01 caramel meets frosting.
Olovka je dvostrana,pa tako s jedne strane dobijate shimmerasti highlight,a sa druge matt dio za konturisanje.
Kako je riječ o olovci,tekstura je kremasta,a olovka se može koristiti kao sjena,tuš ili highlight. (Ponekad me Essence zbunjuje sa namijenom svojih proizvoda ☺ ).





Ja sam od prvog trenutka imala zamisao kako da koristim ovu olovku.Highlight nijansu kao bazu jer je kremasta,zatim counturing nijansu u pregib kapka,sve to izblendam,nanesem sjene iz prethodnog seta i eto ga.Međutim,nisam ja to uspijela.

Highlight nijansa je nešto tvrđe teksture od counturing nijanse te se kao takva teže nanosi na kapak i dosta teško mi je raditi s njom,najbolje ide prstima,ali ni tada rezultati nisu najsjaniji.Meni je najbolje poslužila za unutarnji kut oka.

Contouring nijansa je dosta mekša,mnogo lakše se nanosi i jako dobro se blenda,te sam je povremeno koristila za pregib kapka.

Pigmentacija obje nijanse je zaista odlična,iako je za nijansu jača kod contouring nijanse zbog kremastije teksture.Ni postojanost nije loša,posebno kada se setuju praškastim sjenama.



I to je to za današnji post?Kako vam se čine proizvodi?

Do idućeg čitanja :* :*

*PR PROIZVOD

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates