3. kolovoza 2016.


 Avon je u svojoj ponudi imao par različitih proizvoda za konturisanje.U Modern romance kolekciji je imao contouring powder odnosno set za konturisanje sa bronzerom i rumenilom koji je dolazio u dvije nijanse rose contour i peach contour.Nakon toga se mogao naručiti trio set u kojem se nalazio highlighter,bronzer i rumenilo.

Avon od sada u ponudi ima i contour duo u kojem se nalaze highlighter i bronzer.Contour duo dolazi u samo jednoj varijanti,odnosno nema nijansi bronzera i highlightera.


Bronzer jest toplijeg podtona,ali ne toliko mnogo,a meni su takvi bronzeri pogodniji za konture,dok one dosta toplije bronzere većinom koristim kao rumenila uz miješanje sa nekom peach nijansom.
Sama pigmentacija bronzera je zaista slaba što ćete moći vidjeti na swatchu ispod,ali upravo zbog toga je idealan i za one dosta svijetle,ali i za one tamnije djevojke jer sa njime možete postići suptilne konture,a nadograđivanjem i one nešto intenzivnije.

Manja količina bronzera odnosno suptilnije konture iziskuju dosta manje blendanja,ali i sama trajnost je znatno kraća.Nadograđivanje bronzera zaista zahtjeva malo više truda prilikom blendanja kako nebi ostale oštre crte po licu i kako bi se to lijepo ujednačilo,ali i samim tim dobijate na trajnosti istog.Ja se uvijek vodim parolom manje je više,ali ukusi su različiti.


Highlighter u boji šampanjca je predivan,u sebi sadrži nešto krupnije šljokice koje su rose gold te zaista predivno izgledaju na licu.Pigmentacija highlightera je dosta intenzivnija od bronzera te je dovoljno blago tapkanje četkicom za suptilan highlight,a ukoliko volite da je to intenzivnije uvijek ga možete nadograditi.







Uz duo mi je stigla i četkica za konturisanje te ću vam i njoj napisati par riječi.Ja volim Avon četkice i za njihovu cijenu zaista su pristojnog kvaliteta.Omiljena četkica za rumenilo mi je upravo iz Avona.

Avon flat contour brush dolazi u crnoj futrolici koja je idealna za putovanja,a i zbog samog oblika četke za njegovo odlaganje na make up stoliću jer sigurno vam neće stati ni u jednu posudicu sa ostatkom četkica (barem meni nije).Četvrtasta drška četkice je dosta kratka i izuzetno pogodna za rukovanje. Dlačice su sintetičke i karakteristične za sve ostale Avon četkice,vrhovi su braun,a ostatak bijel.Prilikom prvog otpakivanja četkica nije imala nikakav neugodan miris,par dlačica je stršilo što se nakon pranja regulisalo.Također prilikom pranja niti jedna dlačica nije otpala.
Same dlačice su dosta mekane,ali na licu se neće savijati niti će vam stvarati neprijatan osjećaj.





 Širina kista je oko nekih centimetar i jako precizno nanosi proizvod ispod jagodica.Meni je odlično radila i blendanje sa bronzerom iz Avon dua,ali ukoliko koristite neki malo pigmentovaniji bronzer tu je slabija pa ćete morati posegnuti za drugom četkicom,ali ja svakako više volim suptilnije.(mislim da sam ovo do sada naglasila bezbroj puta!)









I to bi bilo to.Mislim da sam vam rekla sve što je bitno,ukoliko sam nešto izostavila,a zanima vas pitajte me u komentarima.

Pišite mi,do idućeg čitanja :* :*


CIJENA PROIZVODA U KAMPANJI 11/2016

1.Duo za konturisanje 15,50KM
2.Četka za konturisanje 8,90 KM


*PR proizvod

6 komentari

I ja se uvek vodim parolom manje je vise, ako se pretera sa konturisanjem a pritom se dobro ne izblenda vrlo lako moze da deluje prljavo. Dopada mi se ovaj proizvod, cetka mi odlicno deluje. :)

Beauty by Keti

REPLY

Svakom svacije i o ukusima de ne raspravlja,ali ne vidim poentu trpanja bronzera koji bas kako i sama kazes djeluje prljavo...

REPLY

je li ovaj bronzer mat kad se stavi ima li u njemu sljokica

REPLY

Oba proizvoda su prelepa... nisam ispratila zadnjih par kataloga, bas sam se iznenadila za ovu cetkicu, savrsena za konture.

Frauleind.blogspot.rs

REPLY

Četkicu sam tražila dugo dugo...nije je bilo u katalogu a ja je nisam ugrabila na početku... I kaad sam je najzad dobila, oduševila sam se i baš mi je drago da nisam uzalud čekala. :D

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates