31. kolovoza 2016.


Zdravo i dobro došle u još jedan novi post.Za danas sam vam spremila prvu u nizu od recenzija Delia cosmetics proizvoda koji su mi nedavno stigli narecenziranje.

Za početak ću vam predstaviti Delia kompaniju.


Za sebe kažu da su  firma s tradicijom, a njihovi proizvodi su dostupni u 65 zemalja diljem svijeta. Njihov tim se čine strastveni kozmetičari koji sve to realizuju. Kažu da nikada ne stoje u mjestu i da su uvijek u potrazi za novim idejama.


Prvo što sam iz paketića probala su tri mono sjene u nježno breskvastoj,sivoj i crnoj boji.
Ja volim palete i one su postale moja opsesija i polako,ali sigurno ih skupljam,Mono sjene nikada ne gledam na policama drogerija tako da sigurno nikada ove tri sama nebi ni kupila.A iskrena da budem do stizanja paketića nisam ni znala da Delia nudi nešto više od lakova,maskara i sjajeva za usne jer su to proizvodi koji su nam do nedavno bili dostupni.

Od nedavno Delia cosmetics širi svoj asortiman tako da od sada u CM marketima možete pronaći sve njihove proizvode.

Kada su u pitanju Delia mono sjene nudi nam se izbor od 23 nijanse od kojih su neke mat,a većina ih je shimmerastih.



Breskvasta shimmer mono sjena u broju 4 mi se najviše sviđa jer sam ljubitelj nježnijih sjena na očima.Šljokicesu sitno mljevenje i nisu pretjerano izražajne na očima već ostavljaju decentni sjaj.Često sam je koristila preko cijelog kapka uz malo tamniju nijansu u pregibu i odlična mi je bila za dane kada sam u žurbi,a htjela to ili ne moram se našminkati.

Na swatchu ispod možete vidjeti pigmentaciju s tim da koliko god sam se trudila da je predstavim kao na kapku nemoguće je.Iako na slici ispod imam bazu,moram naglasiti da je ova nijansa dosta pigmentovanija na kapku jer kada je nanosim takpanjem u više slojeva dosta je izražajnija,Blendanjem lagano nestaje,ali tek toliko da nećete ni primjetiti.Jednostavno sjena blendanjem radi sama za sebe i uz vrlo malo blendanja se izjednačava na kapku.

Od sve tri nijanse ova sezasigurno najmanje trusi i pravi najmanji nered.



Iduća na redu je mat siva nijansa u broju 12.Solidne pigmentacijei,u koliko je nanosite kao baznu sjenu preko cijelog kapka ili samo na pokretni dio kapka uz bazu surađivat će mnogo bolje nego kada je nanosite u pregib ili vanjski kut oka.Nanošenje sjene u pregib kapka ili vanjski kut oka zahtjeva malo više blendanja,a ova nijansa blendanjem kako bi se izbjegli oštri prelazi  gotovo da nestane sa kapka i to joj je po meni veliki minus jer ja sive nijanse ne volim na svojim očima i ako ih koristim uvijek ih koristim u pregibu ili vanjskom kutu jer ću blendanjem ih ublažiti.

Ova sjena se trusi najviše od svih i dosta haosa zna napraviti.



I posljednja na redu je crna shimmer sjena u broju 18,koja u sebi sadrži nešto krupnije šljokice koje se ne prenose na kapak.Najpigmentovanija je od ove tri i ja sam joj se najviše obradovala jer dobra crna sjena je svima potrebna.

Ja nikada ne pravimsmokey eye,ali mislim da bi ova crna sjena bila idealna za to.Blendanjem gubi na intenzitetu i u koliko znate kontrolisati kist možete postići idealan smokey eye look.Ja sam je najčešće koristila umjesto eyelinera jer volim tu crnu liniju uz rub trepavica,a nemam uvijek vremena da nanosim eyeliner,a za nanošenje sjene umjesto njega mi treba manja preciznost,a samim tim i manje vremena.

Sjenu kada sam nanosila umjesto eyelinera uvijek sam nanosila prethodno bazu i bila je dosta intenzivna,čak intenzivnija i od dosta eyelinera koje sam probala.Međutim vremenomgubi na inzenzitetu i već nakon  pet sati se vidi samo "sjena" od eyelinera madai tad ne izgleda uopće ružno.

Kao sjenu sam je koristila par puta i to u vanjskom kutu oka i nisam pretjerano oduševljena jer mi je bilo dosta teško da ublažim oštre prelaze,a da pri tome ne izgubi na intenzitetu,Dosta vremena mi je oduzelo i sigurno je nebi više tako koristila.Ja sam joj našla odličnu namjenu i planiram je tako i nastaviti koristiti.



Shimmeraste nijanse mi se zaista sviđaju i razmšljam da isprobam još par nijansi koje su mi se po slikama dopale.


Da li ste probale Delia cosmetics proizvode?Pišite mi.Do idućeg čitanja :* :*


*PR PROIZVOD

1 komentari:

Nisam ih probala do sada, ali mi se ova u broju 4 bas dopada. :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates