21. kolovoza 2016.

 Iako po nazivu posa očekujete samo recenziju pločica za nokte s uzorcima,ovaj post je mnogo više.Kroz današnji post ću vam predstaviti još par proizvoda jer sam sklopila ugodno s korisnim.





 Lak koji već duže vrijeme koristim kao bazni je Avon 5u1 nail experts,
Nail Experts 5 u 1 tretman za njegu noktiju - njeguje, jača, štiti, daje sjaj, ujednačava površinu nokta.
Kako djeluje:
Formula za kompletnu njegu noktiju, sa Biovite kompleksom sa vitaminima, kalcijumom i keratinom. Kao nadlak, štiti bazni lak od krzanja i pruža kristalni sjaj.
  1. baza – ujednačava površinu nokta i sprečava tamnjenje noktiju
  2. zaštita - štiti nokte od listanja i lomljenja
  3. jačanje – formula sa titanijumom jača nokte
  4. nega – Biovite kompleks sa vitaminima, kalcijumom i keratinom neguje i hidrira
  5. nadlak - čuva boju i čini je dugotrajnijom
Do Avon 5u1 laka sam koristila Evelin tretmane naizmjenično 8u1 i maximum nail growth međutim nakon 2 pune godine korištenja mislim da je vrijeme da prestanem.
Moram priznati da mi ovaj lak nije baš previše od pomoći jer sam primjetila da mi se nokti u posljednje vrijeme ponovo počinju listati i pucati.Kod ujednačavanja površine nokta djeluje,kod trajnosti bih rekla isto,mada i sam nadlak mnogo znači.Kod baznog laka mi je također jako bitno da mi štiti nokat i da kad skinem lak ne ostanu tragovi nekog tamnog što mi se nedavno desilo sa Avon emerald city lakom jer mi je ploča nokta ostala zelena iako sam imala bazni lak.S toga definitivno idem u potragu za nekim drugim jer sam od 5 stvari koje obećava vidjela samo jednu dobru.


 OPI lak u nijansi dating a royal mi se nije pokazao najbolje.Ovo je moj četvrti OPI lak i za tu cijenu sam očekivala mnogo više.Jako su rijetki,nepigmentovani i neravnomjerno se nanose.Za intenzitet kao na slici su mi trebala tri tanja sloja i još uvijek se nazire nokat,a iskreno nije mi se dalo nanositi četvrti sloj.Također mi se ne sviđa ni četkica jer iako je široka,sječena je ravno,a ja više volim široke četkice koje idu u luk kao što imaju Essence i Catrice lakovi.Svakako prednost dajem pomenutim lakovima jer su po meni dosta kvalitetniji od ovoga,a i jeftiniji.Postojanost mu je jako slaba strana.Ja nokte lakiram jednom sedmično,ponekad mi čak stoje i duže ukoliko nemam vremena.Ovaj lak je bez obzira na nadlak koji inače koristim sa svim drugim spao sa vrhova noktiju već drugi dan.


 O Avon gel shine lakovima sam vam već pisala i do sada sam uspijela skupiti sve nijanse (nedostaju mi nove četri koje su ubacili).Pigmentovani,srednje gusti,ravnomjerno se nanose i jako postojani.U ovom postu možete vidjeti iceberg white  kako sam ga koristila za pečatiranje.



 Sally Hansen lakove obožavam i uskoro vam planiram pisati o moje dvije omiljene nijanse.Danas vam predstavljam gel top coat koji me podsjeća na Essence better than gel nails koji je izašao iz asortimana pa sva sreža da sam mu našla zamijenu.Noktima daje izuzetan sjaj,jako je postojan i definitivno pruža gel efekat na noktima,Srednje gust,ne razljeva se kao što mi se razljeva Catrice 2in1 lak koji mi je nedavsno stigao.Široka,lučna četkica je idealna za ravnomjerno nanošenje.

 Davno nekada,u možda drugom paketu sa Born pretty sajta sam naručila ovu pločicu sa uzorcima misleći da će mi raditi sa pečatom koji imam već duže vrijeme iz Konada,ali nije.Tako da sam sada u novoj naruđbi naručila i silikonski pečat i grebalicu.
Kad sam pokušala prvi put da nanesem uzorak na nokat nije mi se preslikao na pečat,pa sam dobila nekoliko savijeta od svojih kolegica kako da pokušam i uspijela sam.Međutim pečat odlično radi sa Konadoivm pločicama dok sa ovom i dalje zabušava.
Ova pločica mi je dosta gruba,kad skidam lak grebalicom koju sam dobila uz pečat,grebalica zapinje i neravnomjerno skida lak te se samim tim i lak različito preslikava na pečat.Sa Konad pločicama radi savršeno i to ću vam pokazati u nekom narednom postu čisto usporedbe radi,ali danas je naglasak na ovoj pločici.
Sa Born pretty sajta ću svakako naručiti još neke pločice pa da vidim kako sa njima radi.







 Manikura je ispala prilično neuredna i svakako ne onako kako sam je zamislila,ali nakon 7 pokušaja sam hrabro odustala jer sam se umorila od acetona,blaznica,grebanja,pečatiranja i ostavila ovako kako je ispalo pa nemojte biti grube.





KOD ZA POPUST NA BORN PRETTY SAJTU: SXBT 10



Koristite li vi pločice sa uzorcima?Pišite mi.Do idućeg čitanja :* :*

2 komentari

Mene zanima šta su savjetovale kolegice povodom lakšeg pečatiranja? Koristim pločice i jednostavno posjedujem par lakova sa kojim nije moguće dobiti željeni uzorac, naime lak je previše rijedak i ostane na pečatu ali bude veooma neuredno,zato je bar meni lakše sa gustim i pigmentovanim lakova,dok ove druge izbjegavam za pečatiranje ili ih jednostavno nanesem kao osnovu.. :D

REPLY

Ja sam probala sa Essence,Avon,Sally Hansen lakovima i odlicno se pokazalo.A savijete koje sam dobila su da radim sto brze da se lak ne susi,da umjesto grebalice koristim kreditni karticu ili djeciju slicicu za slidanje viska laka i da lagano isturpijam pecat jer ce biti lakse i uspijela sam.Da se vratim na lakove,mislim da je svakako teze raditi sa rijedjim lakovima pa preporucujem neke gel lakove..

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates