24. kolovoza 2016.


 Drage moje za danas sam vam spremila recenziju četkica
 koji su mi stigli sa Born Pretty sajta i definitivno mislim da sam ovaj put omanula sa odabirom.

Prva na redu je četka za nanošenje tečnog pudera u obliku četkice za zube.Od trenutka kada su se ove četkice pojavile u beauty sferi znala sam da moram imati barem jedan primjerak iste,mada se ni za cjelokupnu kolekciju nebi bunila.
Četka je napravljena od sinetičkih dlačica,jako je gusta i zbijena što mi otežava pranje jer upije previše proizvoda zbog svoje gustine.Svakako da bi bilo pogodno koristiti različite gumene pomagače za pranje četkica.

Četkica je dosta mala jer ja nisam čitala dimenzije na stranici.Ja imam malo lice pa mi stoga nije problem na kompletno nanjeti i izblendati puder ovom četkicom mada bi dosta lakše bilo da je malo veća pa tako možda već u sljedećoj turi naručim veću.

Četkicu možete pogledati klikom ovdje: http://goo.gl/o6mWZG
 

Sljedeća na redu je kopija Nars yachiyo četkice i za nju sam očekivala da će biti manja i odlična za nanošenje rumenila.I tu sam omanula.
Četkica je dosta veća nego što mi se učinilo,jako lijepo se pere,također je sintetička dlaka iako se na prvu čini dosta gruba,nije.
Meni je ova četkica prevelika za rumenilo,doslovno mi pokrije skoro cijeli obraz pa sam je koristila za nanošenje pudera u kamenu.Jako malo proizvoda kupi prilikom tapkanja,ne struže po njemu te svakako ukoliko možete,naručite sebi jednu.

Četkicu možete pogledati klikom ovdje: http://goo.gl/tCAvvY 

Za kraj sam ostavila fan brush koja je za nanošenje highlightera,međutim kao što vidite u transportu se iskrivila i izgleda dosta neuredno mada je OK za korištenje.Kao i prethodne dvije i ova je sintetička,jako mekana i lijepa za pranje.Kupi malo proizvoda.

Četkicu možete pogledati klikom ovdje: http://goo.gl/5WgkcD 



 KOD ZA POPUST: SXBT 10


Do idućeg čitanja :* :*

*PR PROIZVOD

2 komentari

Cine se sasvim okej za koriscenje. :)

REPLY

Obzirom da su kineske skorz su OK

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates