25. kolovoza 2016.


 Jedan od noviteta u Catrice asortimanu za proljeće/ljeto 2016. godine je i ogromni HIGH GLOW MINERAL HIGHLIGHTING POWDER ili vam ga highlighter.

Ovo je definitivno proizvod kojem sam se najviše radovala jer ubjedljivo najviše ljubavi imam prema bronzeru iz iste linije koji je izašao u novitetima jesen/zima 2015. godine.

Riječ je o pečenom highlighteru čija  je površina dosta mekan i jako lijepo se tapkanjem kupi na četkicu,a ukoliko budete kupili "struganjem" trusit će vam se malo više.Dolazi u okruglom pakiranju identičnom kao i bronzer.Obzirom da je pečeni ovaj highlighter će vam trajati vječnost.


Highlighter dolazi u samo jednoj nijansi 010 Light Infusion što je po meni ogroman promašaj jer ipak bi bilo bolje da imaju dvije ili tri nijanse.

Meni se lično ova nijansa ne sviđa,odnosno ne sviđa mi se kako mi stoji na licu,previše mi je bijela iako u pakovanju highlighter izgleda zlatan.

Pigmentacija mu je odlična uz jako malo proizvoda dobit ćete intenzivan sjaj,a u koliko volite još više možete ga nadograditi.

Na licu stoji na mjestu,ne rasipa se niti će ukoliko ga nadogradite izgledati neuredno.Ja uvijek nanosim vrlo malo ovog hajlajtera baš zbog njegove nijanse te lagano izblendam i onda ublažim njegovu bijelu boju.



 Što se tiče highlightera vjerovatno ga neću ponovno kupiti jer u drogerijskom ponudi ima po mom mišljenju dosta boljih highlightera,a posebno u LE kolekcijama koje nam Essence i Catrice često izbace.




Koristite li highlightere i koji je vaš omiljeni?Pišite mi.Do idućeg čitanja :* :*


SASTAV:

MICA, TALC, DIMETHICONE, ISOPROPYL PALMITATE, POLYSORBATE 20, ACRYLAMIDE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE COPOLYMER, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, ISOHEXADECANE, SORBITAN STEARATE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, POLYSORBATE 80, LAUROYL LYSINE, NYLON-12, SORBITAN OLEATE, CAPRYLYL GLYCOL, HEXYLENE GLYCOL, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, SILICA, TIN OXIDE, SODIUM DEHYDROACETATE, PHENOXYETHANOL, CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE). 

CIJENA:

10,35 KM 

*PR PROIZVOD

2 komentari

Divne slike :) .. Ja koristim jedan od Soap&Glory illuminator onako bas dugo se zadrzava na licu, u nekoj je pink nijansi pa ostavlja tu neku boju.. sto mi je bas super :) .. I da bas sam nedvno kupila od Catrice Prime&Fine contouring paleticu, hihlighter im je odlican !!

Charming Coco

REPLY

Koristim Essence i oni su mi najbolji. :D

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates