11. kolovoza 2016.



 Catrice Even skin tone puder sam prvi put probala kada mi je stigao u nekom od Ovnak paketića.O njemu sam već pisala na blogu iako tada nisam baš posebno bila oduševljena,vremenom sam ga zavoljela.Ovo mi je treća boćica koja nažalost nije prazna,ali mi je ispao direktno na pločice i rasuo se u tisuću komada.Jako je lagan,lijepo se blenda i na koži izgleda potpuno prirodno,gotovo kao da ništa nemate,a jako dobro pokriva.




 Revelique gel baza za lice je definitivno odlična drogerijska baza,koja upotpunosti zagladi lice,umanji pore,a ne ostavlja težak osjećaj na licu.Završnica joj nije mat već satenska i puder jako lijepo izgleda kada se nanese.Koristim već drugu tubicu i o njoj ću vam pisati poseban post.


 Avene termalna voda je spas,možeteje koristiti na iziritiranim dijelovima tijela,za setovanje make up-a (tako piše na deklaraciji) mada je ja tako nisam nikada koristila,ali jesam po velikim vrućinama je nosala sa sobom i šprickala se iako sam imala šminku i šminka nije mrdala.Pomagala mi je kod iritacija nakon brijanja,nanosila sam je na lice pred spavanje,ujutro kad ustanem.Zaista odličan proizvod i jedva čekam da je kupim ponovo.



Avon baza za sjenu je opjevana već nebrojno puta.Ovaj proizvod je nemoguće potrošiti kao što vidite,ali vremenom se počne sušiti i prilikom apliciranja na kapak stvaraju se grudvice.Radi toga ide u kantu za smeće.




Essence lashes to impress su parcijalne trepavice koje dolaze u 3 različite veličine i one su mi isto tako davno stigle.Koristila sam ih par puta,jako lijepo i prirodno izgledaju,međutim ja imam dosta duge i guste trepavice tako da sam i zaboravila da ih imam pa idu u smeće.



 Avon luxe ruž sam već spominjala u ovom postu . Nijansa pink satine mi se prilikom prvog apliciranja raspala te sam je nakon toga prebacila u teglicu,ali sam teglicu izgubila,a ovo pakovanje mi se dugo vuklo po stoliću,ponekad sam kistom kupila ostatke iz pakovanja,ali previše je to posla za ruž koji jako brzo nestaje sa usana.



 Balea umivalica od grejfruta je nešto što apsolutno uvijek imam i uvijek koristim.Rekla bih da su joj mijenjali teksturu jer mi se sa ovim pakovanjem učinila dosta rijeđa i providna,a sigurna sam da je bila pink.
U svakom slučaju odličan gel,osvježavajući  idealan za jutarnja buđenja.


 Subrina kupku sam kupila prvi i posljednji put u životu.Očekivala sam neki super ljetni miris,međutim ovo je super jeftini kineski miris.


Avon care losion za tijelo sa bademom i glicerinom sam koristila cijelu zimu i ostavila sam ga sebi malo na kraju čisto da ga imam i koristila neke druge,ali kako mi je dugo stajao morala sam ga potrošiti pa sad strpljivo čekam neki novogodišnji katalog da ponovno bude u ponudi.


Elseve nutri-gloss luminizer šampon sam spominjala u favoritima,sad trošim drugi,ali svakako ću mu se vremenom vraćati.


Puzzle antibakterijski gel mi je bio velika pomoć u ovim vrućinama,potrošen je utisci su se slegli pa vam o njemu i o još jednom proizvodu iz Puzzle asortimana uskoro pišem recenziju.



Malizia kupkica me podsjeća na djetinjstvo jer sam često od roditelja na poklon dobijala Malizia bon-bon setove za djecu.


Balea maska za kosu od frangipana i čestica bisera je solidan proizvod koji je meni služio kao zamijena za balzam,rado sam je koristila,također je spominjala u favoritima.


Syoss ceramid complex maska je definitivno dugo bila u mojoj postavi za njegu kose i jako sam zadovoljna njenim učinkom.Namijenjena je sprječavanju lomljenja kose i doista je služila svrsi.


I to su moji potrošeni proizvodi u posljednje vrijeme.Bilo je toga još dosta,ali svakako da sam ih već više puta spominjala i pisala o njima pa se nisam htjela ponavljati.


Jeste li probale neki od proizvoda iz posta?

8 komentari

Baš mi je drago što sam nedavno kupila taj isti Catrice puder, izgleda da se svima sviđa pa se nadam da će se i meni, ali prava šteta što ti je pao na pod :/ Avon baza za sjenila meni nije odgovarala . :/

REPLY

Ne znam više koliko sam bočica Baleinog gela potrošila, no uočila sam isto da nije više kao prije.

REPLY

Termalnu vodu sam koristila i savrsena je .. pogotovo za ljetne dane !! Mislim da cu je ponovo pocet koristit.

Charming Coco

REPLY

Nadam se da ce ti odgovarati,kupujem drugi čim se vrati na police.Avon baza je meni u principu na početku odgovarala,vremenom kako je počela mijenjati teksturu i sam njen učinak je postao drugačiji.Radije kupujem druge baze koje se brže troše jer tako barem potrošim sve.

REPLY

Etoo,baš mi je drago da nisam jedina koja je to primjetila,mislila sam da sam odlelujala.Nije mi ni tekstura,ni boja,a ni miris kao prije.

REPLY

Ja ću sad na more,pa tamo kupim sebi uvijek.Idem po zalihe.

REPLY

Avon baza mi je zakon, ja svoju još potrošila nisam, a nije se ni osušila još - sreća. A baš ću morat probat ovu syoss masku, uvijek sam u potrazi za dobrim proizvodima za kosu :D

REPLY

Imas srece Teky sa bazom.Ja sam ti ista,proizvoda za kosu nikad dosta jos ukoliko se dobro pokazu odma idem kupit jos da se slucajno nebi nestalo..

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates