30. kolovoza 2016.

Zdravo i dobro došle u još jedan novi post.Za danas sam vam spremila svoje prve utiske o dva proizvoda koja su mi stigla na testiranje plus par riječi o tome kako ja radim svoje manikure i što sve koristim.





S ovim postom sam odlučila krenuti od uklanjanja stare manikure te korak po korak sa novom.
Ovu manikuru ste već mogli vidjeti ukoliko me pratite na instagramu međutim sa dosta dužim noktima.


Kako sam prestala koristiti Eveline tretmane i prešla na neke druge tako su se moji nokti počeli da se listaju i pucaju,a ja baš i nisam ljubitelj "krpljenja" istih tako da sam se odlučila da ih skratim jedan period dok odmaram od Eveline tretmana.

Kao što vidite na dva nokta na svakoj ruci imam šljokice pa sam se odlučila da dobro poznatu metodu skidanja istih uz pomoć folije.



Uzela sam dvije blaznice,prerezala ih na pola i potom natopila acetonom i na svaki nokat stavila po jednu i zatim zamotala folijom.Foliju držim oko najviše minutu jer već tad počne grijati pa je lagano pritisnem i povućem sa nokta.Sa sitnim šljokicama ova tehnika radi perfektno i u potpunosti ih ukloni dok sa krupnijim ćete ipak morati ili ponoviti postupak ili standardno dok uklanjate lak na ostalin noktima preći blaznicom što ide dosta lakše jer se same šljokice dosta da kažem istope pa ih je lakše ukloniti.



 Aceton koji ja koristim je Solvente koji košta svega 0.90 KM.Probala sam različite skidače lakova,uljane,sa acetonom,bez acetona,biljne,ne biljne,preskupe i prejeftine i nisam primjetila apsolutno nikakvu razliku.Svi rade gotovo identično,a mojim noktima nit su što pomogli niti odmogli.Tako da uvijek kupim ovaj jer mi je dostupan u lokalnoj posluzi.





Nakon što sam uklonila lak,uzimam turpije za nokte kako bi ih malo oblikovala.Kao i sa acetonom i sa turpijama je isti slučaj.Tri godine sam se aktivno bavila nadogradnjom noktiju,kako svojih tako i drugima te sam u tom vremenu probala dosta različitih turpija koje se ni po čemu nisu razlikovale sem po cijeni.Tako sam jednom prilikom kupila staklenu turpiju za skoro 30,00KM i apsolutno je ista kao i ova što je kupim u kineskim radnjama za 1,00KM.
 Ovo su sve turpije koje imam,svaka je različite teksture i svaku koristim za drugu svrhu.




Danas sam koristila izuzetno mekanu turpiju kojom ne mogu tako lako da skratim nokte te mi je zato odlična za oblikovanje.Nakon što sam postigla približno isti oblik,oprala sam ruke i nastavila sa manikurom.



p.s. ukoliko vam se čini da nokti nisu iste dužine to je zato što kad sam nakon skidanja umjetnih noktiju uništila svoje nokte neki su išli više prema koži,neki manje pa na prvu nokti ne izgledaju isti dužine,međutim jesu.

Sad krećemo sa baznim lakom i danas po prvi put koristim Catrice 2in1 Gel Shine base & top coat*  i nanosim ga u jednom sloju.




Obzirom da je u pitanju gel formula laka,lak je dosta gust pa nanosim tanki sloj.Četkica je dosta plastična i jako neravnomjerno nanosi lak i definitivno ne kupi dovoljno proizvoda.



Nakon što se bazni lak osušio također po prvi put koristim Delia coral lak u broju 209*.
 Nanjet ću ga u dva tanka sloja.
Srednje gusta tekstura,solidne pigmentacije,jako lijepo i ravnomjerno prekriva u samo jednom sloju.Široka četkica,nije plastična.




Nakon desetak minuta nanosim drugi sloj laka i to konačno izgleda ovako.





Sad idemo sa top coat-om i s tim lagano završavamo.Iako sam drage volje i kao top coat željela koristiti Catrice 2in1 gel shine lak ipak sam na kraju odustala jer mi je dosta otežao nanošenje Delia coral laka jer se nije ravnomjerno nanjeo na nokat pa nisam željela upropastiti ovaj predivni crveni lak.



Kao top coat sam koristila Avon gel shine top coat sa kojim sam prezadovoljna iako bez obzira koliko mi se lak osuši on pokupi malo boje pa zato imam dvije bočice,jednu koristim za tamne,a drugu za svijetle lakove.

Na kraju sam sve pošpricala Avon sprejem za brže sušenje koji koristim od kad je prvi put izašao u ponudi jer je odličan,zaista mi skrati vrijeme čekanja da se lak osuši.

I to je to.Kako vam se svidjaju ove vrste postova?Želite li možda još neki ovakav ili sličan post?Pišite mi u komentarima,raduje me vaše mišljenje.Do idućeg čitanja :* :*

 *PR PROIZVOD

2 komentari

Dobra fora taj base+top coat u jednom, rado bi kupila, ali vec sam se obezbijedila sa Catrice ultra stay & gel shine i s obzirom da su bili po 3.5€ (baza i nadlak), moram biti zadovoljna ;)
Crveni nokti lijepi,zenstveni i uvijek moderni :D Za acetone se slažem, koristim neki uljni i bas nema razlike, nokti se isto listaju :)

REPLY

meni se iskreno ne svidja,previse je gust da bi se nanosio i kao baza i kao top coat,cetkica je gruba,neravnomjerno nanosi pa nastaje i problem kad se na bazu stavlja lak,vide se tragovi cetkice,a kad sena sve to stavi kao top coat naprave se mjehurici po povrsini nokta.jednostavno mi se ne svidja kao dvofunkcionalan,ali kao top coat mi je super,jako dobar.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates