27. ožujka 2016.


 Nisam ljubitelj jednoobraznih noktiju i vjerujem ukoliko ste do sada pratile moje postove sa manicurama da ste mogle primjetiti da nikada nemam jednako nalakirane nokte pa tako ni ovaj put nisam mogla da sve i jedan nokat istockam.
Moja inspiracija je Pinterest i to sam u nekoliko navrata spominjala,tako da je slika ispod sa Pinteresta i ukoliko ukucate polka dots izbacit ce vam mnostvo razlicitih manikura.


 Proizvodi koje sam koristila:

1. Evelina maximum nails growth - kao bazu
2. Catrice ultimate nail lacquer 26 raspberryfields forever
3. Golden Rose 242
4. Evelina 192 
5. Essence better than gel nails - top coat
6. tockalicu


I konacno manikura.Mene pomalo podsjeca na pin up fazon.Mislim da sam uradila skroman zadatak.




Nadam se da vam se dopada.Pisite mi svoja misljenja.Do iduceg citanja :*

I naravno pogledajte manikure ostalih djevojaka:


12 komentari

pinterest je odlicna stvar za pronalazenje ideja :D mnoge sam tamo pronasla :D manikura ti je odlicna i mnogo mi se dopadaju tvoji nokti :D

REPLY

Izvor inspiracije.Hvala ti puno :)

REPLY

manikura je prekrasna

REPLY

Veoma je lepo ispalo i baš je moderno pin-up.

REPLY

Kako mocno izgleda! Predobro!

REPLY

Lovely.. pitam se da li postoji mogucnost da se pridruzim tom "klubu" kad radite matching manicures i kako ide? :D

REPLY

Super je manikura nekako me asocira na mini mouse :))

REPLY

Naravno da postoji mogucnost i ja sam se odnedavno prikljucila.Imas na FB grupu matching manicures-balkan beauty bloger i tu pratis koja je tema za taj tjedan...prati se 31 days challengs,takodjer u grupi bude html kod koji stavis na blog i na kraju ima opcija add yours link i tu dodas svoj url i ime i to je to...vrlo jednostavno..ako sam te mozda zbunila ili zakomplikovala,javi mi se na FB stranici i detaljno cu ti objasniti....

REPLY

jaooooo,totalno si u pravu....skroz je mini mouse,nisam ni skontala odma...hahaha..ajd dobro je nakon skoro tjedan dana sam zakljucila taman kad je vrijeme da je skinem :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates