31. ožujka 2016.


 Cao drage moje,za danas sam vam spremila recenziju posljednjeg Essence proizvoda koji sam dobila u paketicu od Ovnaka.Nerecenzirana mi je ostala All about gray paleta,ali mislim da je necu ni recenzirati jer je nisam dovoljno koristila tako da nemam posebne utiske.Ali ukoliko zelite mogu,mada ima dovoljno recenzija kod kolegica.

  
Pure nude korektor je korektor u stiku,ali ne klasicnom pakovanju vec poput jumbo olovaka.Nijansa koju ja imam je najsvijetlija 10 pure beige i jako dobro se slaze uz moj ten.

Iz Essenca kazu: 

korektor u praktičnom sticku prekriva tamne kolutove oko očiju i nepravilnosti kože te je idealan suputnik zahvaljujući praktičnom obliku. 

Za tamne kolutove oko ociju ne znam koliko djeluje jer korektore u stiku ne koristim na podrucju ispod ociju jer je dosta suho te mi se takvi proizvodi dodatno isusuju kozu.Za prikrivanje podocnjaka praktikujem tecne proizvode.

Dosta rijetko imam bubuljica po licu dok ostalih nepravilnosti nemam te mi korektori sluze da s vremena na vrijeme pokrijem pokoju bubuljicu.

Kremasta i lagana tekstura su dosta prakticne za rad.Korektor koristim tako sto ga nanesem na kriticno mjesto i utapkam.Inace to radim prstima jer mi tako najbolje odgovara mada sa ovim nisam uspijevala.Najlaksi nacin koristenja ovog korektora je da ga utapkam beauty blenderom.
Tapkanjem prstima zbog jako lagane teksture i topline prsta korektor gotovo da nestane sa mjesta na koje sam ga nanjela.
Takodjer vrlo bitno da napomenem da beauty blender koji koristim za tapkanje korektora nisam kvasila i uzimala sam Ebelinov jer je dosta gusce teksture i tvrdji je u odnosu na onaj koji koristim za puder.


 Za cijenu od 5.25 KM koliko i kosta ovaj korektor dobit cete jedan vrlo solidan proizvod koji ce vam pomoci u prikrivanju manjih nepravilnosti,a veliki plus mu je lagana tekstura i to sto bas zbog takve teksture ne ostavlja osjecaj maske na licu,sto mi se znalo desavati sa odredjenim korektorima.

Takodjer u pure nude liniji Essence ima i tri nijanse pudera za koji kazu da ostavlja no make up osjecaj.Puder jos uvijek nisam probala jer ga u posljednje vrijeme nema pronaci u CM-u,a o DM-ovim stalcima necu ni da pricam.Ne znam je li i u vasem gradu tako,ali nasi DM-ovi su toliko losi i jadno opremljeni da je to za plakati.


Jeste li probale pure nude korektor ili puder?Kakva su vasa iskustva?Pisite mi...
Do iduceg citanja :*



*PR PROIZVOD

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates