19. ožujka 2016.





  Designer red i satine pink nijanse Avon Luxe ruzeva su danasnja tema.Imala sam dovoljno vremena da isprobam obje i da steknem odredjene utiske.Obje nijanse su po mom ukusu jer kao sto ste mogle citati u postu o mojim omiljenim ruzevima,crveni i rozi su zaista najzastupljeniji.

Nazalost imala sam malu nezgodu sa satine pink nijansom sto cete moci vidjeti na slikama ispod.Odmah nakon prvog pokusaja apliciranja ruz se skroz polomio,na koso i kako nikad do sada mi se to nije desilo imala sam jadni pokusaj spasavanja i to je zaista katastrofa.Ali mene to ne sprjecava da ga koristim.


  
Ambalaza ruzeva odise luksuzom,zlatna plastika sa tigrastim uzorkom.






 Designer red je klasicna crvena nijansa  ruza i ujedno moja omiljena.Dobar crveni ruz je neophodan svakoj od nas i ovo stalno ponavljam.Jako dobre pigmentacije,ne razljeva se i moze se nositi i sa i bez olovke za usne.Na usnama stoji 3-4 sata bez popravaka ukoliko ne jedete i ne pijete,a u suprotnom slucaju spada.Ne uvlaci mi se u nabore usana i ravnomjerno nestaje sto je jedan veliki plus.Ne volim kada mi ruz nestaje prvo sa sredine pa mi ostane okvir na usnama.Satinska zavrsnica je nesto za cim i nisam bas toliko luda u vecernjim varijantama,ali zbog same nijanse i osjecaja na usnama zavrsnicu mu ne zamjeram.Ovaj ruz mi je prethodnih kisnih dana popravljao raspolozenje.





Pink satine je ruz koji je dozivio malu nezgodu i koji sam pokusala spasiti.Ako imate bolji nacin,sem da ga depotujem,pisite mi.Njezno roza nijansa,skoro pa perlaste zavrsnice mi se mnogo dopala premda i ne volim posebno perlaste zavrsnice.Lijepo izgleda preko nekog drugog rozog ruza,a i samostalno sam ja nosila vise puta nego crveni.Poprilicno je neutralno roz tako da mi ide uz sve varijante i bas je go to ruz.Ne treba mnogo preciznosti za nanosenje,ne treba vam olovka,dovoljno vam je samo ogledalce.Pigmentacija je slabije nego kod prethodnog,a i postojanost mu je dosta kraca mada njegova lakoca nanosenja cini da vam nije mrsko cesce ga popravljati.



Designer red je definitivno ruz koji opravdava i naziv linije i cijenu,dok za pink satine zaista ne bih nikada izdvojila taj novac.Svakako je da se ukusi razlikuju.

Do iduceg citanja :*

*PR proizvod



1 komentari:

Designer red imam, iako ga vrlo retko koristim, a Pink Satin mi se jako dopada. Najvise volim Nude Slip, koji je jedan od mojih omiljenih letnjih ruzeva

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates