6. ožujka 2016.


Mnogo puta sam i sama do sada procitala koliko je kokosovo ulje preporucljivo.Kako u ishrani tako i u kozmetickoj industriji.



Kokosovo ulje se dobiva iz kopre , sušenog mesa kokosovog oraha. Iako kopra sadrži manje masnoća od nekih drugih orašastih plodova (na primjer badema), kokosovo ulje se ističe visokim udjelom zasićenih masnih kiselina, a također i sadrži minerale poput željeza i cinka. Zbog svog sastava ulje je vrlo stabilno, sporo oksidira, pa mu je rok trajanja duži od biljnih ulja koja sadrže veliku količinu nezasićenih masnih kiselina.(podatak preuzet sa interneta)


 Svima nam je jako poznata primjena kokosovog ulja kao pakovanja za kosu i ja sam ga prvenstveno uvijek koristila tako.Oporavlja suhu i ostecenu kosu i zaista joj na taj naci pomaze da raste.
Na slici ispod mozete vidjeti da je moje kokosovo ulje u obliku maslaca i takvo je vecinu vremena jer se ne topi na sobnoj temperaturi.Kad ga zelim staviti na kosu prethodno naspem toplu vodu u neku zdjelu i potopicm teglicu ulčja u nju i sacekam par minuta.Nakon toga kokosovo ulje zaista postaje ulje odnosno prelazi u tecno stanje.

Tako toplo ulje namazem na cijelu kosu,od tjemena do vrhova.Prilikom nanosenja na tjeme,ulje dobro umasiram,pa ga razvlacim prema vrhovima kose.Umotam obicnu najlonsku kesu i stavim vunenu kapicu,malo zagrijem jos fenom i pustim da djeluje i po 7-8 sati.

Ukoliko pratite moj blog znate da imam jako velikih problema sa masnim tjemenom i da sve dodatno sto stavljam na kosu samo je cini teskom i ubrzava proces mascenja.Sa kokosovim uljem to nije slucaj.Kosu mi ne otezava dodatno,nakon pranja dovoljno je samo da je osusim sa glavom okrenutom naopacke i nakon toga pocesljam.Kosa mi se izuzeto oporavila od kad koristim kokosovo ulje,mnogo je zivlja,ne elektrise se,jako lijepo se sama slaze,a suhi vrhovi su polako poceli odlaziti.I da,ne masti mi kosu dodatno,brzina mascenja moje kose je ista i sa i bez kokosovog ulja.
Moram napomenuti da je vec cetvrti mjesec nastupio kako se nisam osisala.

Koliko je kokosovo ulje zapravo pomoglo mojoj kosi najbolje sam se osvjedocila kod koristenja pegle i figara.Ja zaista te sprave izbjegavam koristiti i znam ih ne upotrijebiti po 6-7 ili cak vise mjeseci.Kosu sam nakon 8 mjeseci ispeglala i ocekivala sam da cu je nakon toga morati sisati jer nikakvi sprejevi i varijacije na temu za zastitu kose od topline meni ne pomazu.Kosa mi je nakon toga izgledala skroz normalno,bez dodatnih ostecenja i moram priznati da mi se jako dopalo.Naravno da kosu nisam nastavila peglati niti imam namjeru da peglu koristim cesce nego sto sam je koristila,ali lijepo je znati da nakon pegle nema sisanja.

E pa,ja ne bi bila ja da nisam morala probati i figaro :) Rezultati su isti,kosa mi i dalje onakva kakva jeste i nema dodatnih ostecenja.Ni figaro ne planiram koristiti cesce nego sto jesam.

Sad naravno ne mogu reci da je kokosovo ulje ucinilo cuda,da mi je kosu upotpunosti oporavilo,da vise nikada necu pod makaze,ali da mi je kosa zdravija,jest.Da je zivlja,da manje opada,da je znatno duza,jest!Naravno da planiram sisanje,ali mozda za nekih mjesec,dva ukoliko napredak ostane ovakav kakav jeste.


Naravo da primjena kokosovog ulja nije ostala samo na kosi.U proteklih mjesec dana kokosovo ulje je zamijenilo sve kreme u mojoj vecernjoj njezi koze.Nakon skidanja sminke,umivanja i svega sto sam standarndo radila,ide kokosovo ulje.U znatno maloj kolicini uspije prekriti cijelo lice i vrat.
Iako mi je i lice kao i kosa masno,odnosno imam masnu t-zonu koristenjem kokosovog ulja lucenje sebuma se nije pojacalo,zapravo se i smanjilo.Smanjili su se podocnjaci,lice mi ne izgleda umorno.Na dodir je znatno mekse,a na izgled mnogo zdravije. 

Ukoliko jos niste probale kokosovo ulje,zaista morate.Ja sam svoju malu teglicu od 100 ml platila 9KM i zaista mi nije zao iako znam da se za isti novac moze dobiti i veca kolicina u odredjenim supermarketima.Ja sam u ovom slucaju 100% sigurna da je rijec o prirodnom ulju bez ikakvih drugih dodataka.

Vazno mi je da vam napomenem da se kokosovo ulje moze koristiti i za njegu malih beba,takodjer u ishrani kao sto sam vec navela.Ja ga recimo koristim za usne,zatim na laktovima,koljenima,petama.


Ukoliko ste se dvoumile oko kupovine kokosovog ulja,nadam se da sam vam barem malo pomogla.A vi koje koristite vec kokosovo ulje,imate li kakvu dodatnu preporuku za njegovo koristenje?

Do iduceg citanja :* :*

10 komentari

Mozes li nam reci gdje si kupila ulje? :)

REPLY

Ja nikako da ga kupim a otkad hoću. Fina recenzija,nek si me podsjetila na kokosovo ulje i da ga obavezno kupim :D :D

REPLY

Odlična recenzija. Obavezno ga moram kupiti. :)

REPLY

Izgleda da sam ja jedina osoba koja ga nije isprobala :D

REPLY

Kad odemo na kafu, vodis me da sebi kupim ovo cudo! :) Jer fakat zelim da probam a zaboravim kupiti :/

REPLY
Autor je uklonio komentar.

u prodavnici organske hrane..

REPLY

Ja sam isto odugovlacila s kupovinom i sad mi bude zao sto nisam prije :)

REPLY

Hvala Azra.Obavezno kupi,neces se pokajati.

REPLY

Obavezno to ispravi :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates