25. ožujka 2016.

 Zdravo,za danas sam vam spremila jos jednu recenziju o pomocnicima pri sminkanju koji su mi dosli sa Born Pretty sajta.U pitanju su kistovi za nanosenje sjena za oci.

Po prvi put se susrecem sa kineskim kistovima.Mnogo puta sam citala da su djevojke prezadovoljne sa njima,a mnogo puta i da su apsolutni promasaj.

Ja sam poprilicno zadovoljna sa onim sto sam dobila.


 Prvi kist je okrugli,jako cvrst i jako mekan.Do sada sam ga prala nekoliko puta i ni jedna dlacica mu nije otpala.Koristim ga za nanosenje sjene na cijeli kapak,za sjenu u pregibu i za blendanje.Zaista sam jako zadovoljna kvalitetom i imam u planu naruciti jos jedan.Jedina mana mu je sto je nesto malo veci od onoga sto sam ocekivala,ali svakako je upotrebljiv.


 Drugi kist po redu je pljosnati kist koji sam koristila za nanosenje pigmenata i sljokastih sjenki.Takodjer mu niti jedna dlacica nije otpala iako sam ga cesce prala nego prethodni.


Treci po redu je ujedno i moj najdrazi kist.Namijenjen je nanosenju eyelinera i zaista je izvrstan za tu funkciju.Sa njim uspijevam izvuci i izuzetno tanke i  nesto malo deblje linije,a o krajevima necu ni da pricam.Od kakako koristim ovaj kist i eyeliner koristim svaki dan.Zaista jako prakticna cetkica i mislim da cu naruciti barem jos 2 jer mi se ova nakon proslog pranja malo raspala,kao sto vidite na slici,ali dlacice nisu ispadale.


Sva tri kista su od sinteticke dlake i mozete ih pronaci na sljedecim linkovima:


Kod za popust: SXBT10

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates