13. ožujka 2016.



Cao,danas sam sa vama htjela podijeliti svojih 7 omiljenih ruzeva.Svih 7 je dostupno svima nama i svih 7 je cjenovno prilagodjeno svacijem djepu.

Na Essence ruzeve nikada nisam obracala paznju jer sam smatrala da nisu dovoljno dobri.Essence kao brend sa odredjenim proizvodima zaista briljira dok sa nekima apsolutno se zezne.
Essence ruzeve sam prvi puta probala kada sam i dobila prvi paket od Essence-a i zaista sam se pozitivno iznenadila.Jako lijepo pigmentovani,postojani i vrlo jeftini (cca 4KM).
Nijansa je 14 adorable matt! i nije mat ruz iako mu u nazivu stoji matt!,odnosno rekla bih da je polumatt.
O GR velvet matte ruzevima ne treba puno pisati,svi znamo da su jedni od boljih ako ne i najboli matt ruzevi koji su vrlo povoljni.Ja sam svoj platila 3,5 KM u Fisu mada su sad i tamo poskupili.Moj je u broju 19.Pigmentacija,postojanost savrseni,a matt zavrsnica jos bolja.

Flormar supermatte ruz u broju 211 je klasicna crvena boja i stajalista sam da apsolutno sve i jedna zena mora imati crveni ruz!I da,crveni ruz stoji svima,samo morate prilagoditi nijansu svom tenu i boji kose.Dosta je slican GR ruzu i sa pigmentacijom i sa postojanoscu.Cijena 3,5 KM u lokalnoj "drogeriji".

O Avon ruzevima sam mnogo pšuta do sada pisala na blogu i zaista za njih imam sve rijeci hvale.Dosta su povoljni,pigmentacija i postojanost variraju od nijanse do nijanse,ali u svakom slucaju solidi.Nijansa untamed heart.
Ja mislim da su ovo klasicni GR ruzevi,kostao je svega 2,5 KM i jedina zamjerka je miris koji mi se ne svidja,ali ne ostaje dugo na usnama.Klasicna neon pink nijansa u broju 57 i ovaj ruz definitivno obozavam nositi ljeti.

O Avon matt ruzevima se pisalo u posljednje vrijeme skoro na svim blogovima.A moje utiske procitajte na sljedecem linku: http://goo.gl/IP0eLb

I za kraj Essence nude ruz u nijansi 03 come naturally.Nista posebno pigmentovan ni postojan,ali ja ga volim bas za one prilike kad ne znam sto drugo.Ide uz sve i bas je za svaki dan.




Crveni i rozi ruzevi su mi zaista najomiljeniji i tim nijansama u mojoj kolekciji nema broja.Mislim da ubrzo ne planiram stati sa kupovinom istih jer ruzeva nikad dosta.


Koje su vasi omiljeni ruzevi i nijanse?Pisite mi...Do iduceg citanja :*

3 komentari

Essence ruzevi su mi jako dragi, Avon takodje :)

REPLY

Nisam do sada probala Flormar ruževe. Moram to ispraviti. :) A za GR se sve slažem. Dok god se podaju, kupovaću ih. :D
Čudi me da nisi ubacila nijedan nude. :)

REPLY

Neces se pokajati...a sem tog Essence nude ruza slabo koji koristim...vise imam nude olovaka :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates