23. ožujka 2016.

 Pozdrav!U paketicu sa Born Pretty sajta stigao mi je i beauty blender.Ako se vratimo u period kada su ove spuzvice pocele da na velika vrata ulate u beauty svijet ja sam bila veliki protivnik.Sama ideja mi se nije svidjela.Mokra spuzvica,previse proizvoda ce upijati,to je leglo bakterija,bla bla bla...

Prvi koji sam probala bio je Ebelin beauty blender i nemam neko posebno misljenje o njemu,mozete ga kupiti i nece vam biti beskoristan,ali opet necete nista ni izgubiti ako ga ne kupite.Drugi koji sam probala je Oriflame beauty blender i on mi je zaista super,dosta je meksi od Ebelin-ovog i mnogo mi je prakticniji.

SUH
Blendercic sam izabrala cisto radi boje i da potrosim 0,99$.Za taj novac,da budem iskrena,nisam ni ocekivala nesto posebno,ali kako se sa kineskom robom nikada ne zna,nisam ga ni u potpunosti odbacila.

Nazalost,ovo je jako tvrdo,prilikom kvasenja ne mijenja velicinu,ne mijenja teksturu.Ne moze se uopce stisnuti u ruci,kao da drzite komad plastike.
Na slici ispod mozete primjetiti da jedina promijena koju je dozivio,prilikom kvasenja , je sa nase desne strane gdje je samo u ovom suzenom dijelu malo se "napuhao".

Pored jako cudne teksture,neprijatan miris ga je pratio 4 pranja.Jedva sam uspijela da se rijesim pravog kineskog mirisa.


NATOPLJEN VODOM


U svakom slucaju mislim da ovo ukoliko ikada budete narucivali sa Born pretty sajta trebate preskociti.Dosta drugih stvari mi je stiglo sa kojima sam zaista jako zadovoljna i o kojima cu vam uskoro pisati.

Do iduceg citanja :*


Proizvod mozete pronaci na ovom linku .

Ukoliko se odlucite za kupovinu mozete iskoristiti 10% popusta na kod SXBT10

2 komentari

Ja sam kupila u Mulleru beauty blender, njihova marka Body & Soul....isto se ponaša kao i ovaj tvoj! Uopće mu se volumen ne poveća kada ga smočim!

REPLY

Ja imam namjeru kupiti original beauty blender,a do tada skupljam sve varijacije na temu...za sada mi je Oriflame odlican..

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates