12. prosinca 2015.


Sve smo mi upoznate sa Golden Rose kozmetikom i njihovim lakovima za nokte.Pristupacna cijena koja se krece od 1-3 KM i odlicna kvaliteta su nesto sto je svaku od kupilo.

Golden Rose kozmetika ima jako veliki asortiman proizvoda za koji ja nisam znala i hvala GR kompaniji na katalogu jer sam se zaista iznenadila.
Ja sam imala prilike probati par proizvoda kao sto su WOW! lakici,Vision ruzevi,Velvet matt ruzevi te njihovi ruzevi u crnom pakovanju (znate na koje mislim?) i sa svim sam proizvodima jako zadovoljna.


Danas cu vam pisati o novoj PRODIGY GEL liniji lakova koja broji 23 nijanse.Sve sto obecavaju iz GR je da na noktima traje i do 7 dana i da vam za njihovo susenje ne treba uv lampa.Gel lakovi nisu uopce novost na trzistu,ali ja rado isprobavam gel lakove bilo kojeg brenda.



Tekstura laka je nesto gusca sto je i standardna tekstura za gel lakove,potpunu pokrivnost dobijate u dva tanka sloja,a pigmentacija je i vise nego odlicna.

Cetkica je taman,a pri tome mislim ni presiroka ni pretanka sto ja opet jako volim.Postojanost samog laka bez top coat-a je bila 5 dana i nakon toga se poceo polako"brisati" sa vrhova noktiju.



Eh sada vjerovatno se mislite kako su nas u startu pokusali obmanuti sa trajnosti,ali iz GR su zajedno sa prodigy gel linijom lakova izbacili i PRODIGY GEL TOP COAT.


Ja uvijek koristim top coat jer on zaista produzava trajnost laka,a ja vise nisam u fazonu da mijenjam lak svaka dva dana jer zaista nemam vremena za to.Ukoliko me pratite znate da se kunem u Essence BTGN top coat,ali da budem iskrena GR prodigy gel top coat je nadmasio i njega!



Trajnost laku produzi dosta dugo,meni je lak sa top soat-om stajao punih 13 dana (a kako je izgledao 13. dan mozete pogledati na slici ispod).Pored toga sto produzi trajnost laka,na noktima zaista dobijate gel efekat i mnogo sjajan lak.Tekstura top coat-a je srednje gusta tako da i njega mozete nanijeti cak u dva sloja sto nije bio slucaj sa mnogim top coat-ovima koje sam probala jer su bili dosta gusce teksture i samim tim sa dva sloja je to sve izgledalo dosta neuredno.
 Nijansa koju sam ja dobila je broj 22,jako tamno bordo-smedja pa je na slikama gotovo nemoguce bilo uhvatiti boju jer izgleda potpuno crna,s obzirom da je sljedeca nijansa pod brojem 23 crna...




Trenutno postoji pakovanje u kojem dobijete lak + top coat  i to je limited edition .Cijene ne znam jer ja nazalost nemam gdje kupovati GR kozmetiku,a vi koji imate i jos uvijek niste kupili nista,obavezno kupujte,Kvalitet kozmetike je zaista na visokom nivou,a cijene su i vise nego pristupacne.Ja prvom prilikom kupujem mnogo toga jer sam vec otprilike sastavila podugacak spisak,samo jos da nadjemo prodajno mjesto :)


Sto vi najvise volite od GR kozmetike?Sto mi preporucujete da stavim na spisak?Do iduceg citanja :*


3 komentari

I sama volim GR šminku, ali nisam probala mnogo proizvoda...velvet ruže be bas volim, vision ruž imam jedan i o mi je...a lakovi su definitivno odlični...Čim saznaš gdje ima kupiti ova linija lakova, javi nam...

REPLY

kupila, probala, top coat mi je super, lak ne znam koja je nijansa, ali se nejednako maze i cak i sa dva sloja ne izgleda savrseno.
meni ne produzi nista narocito trajanje laka, drugi dan se vec okrznuo sa strana, vec sam se pomirila s tim :( do noktiju je i nema mi pomoci :D

REPLY

onda je najvjerovatnije do noktiju,imala sam iste probleme,ali od kad koristim eveline tretmane stanje se skroz popravilo,vjerujem da si vec probala s tim.Prvi dio recenice mi zvuci kao da na top shopu prodajem...meni i lak i top coat rade odlicno,a posebno top coat!

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates