13. prosinca 2015.

10 natural beige


Meni je ovo pakovanje savrseno!Ja tako njezno postupam s njim iako nije ni malo lohotno i sigurno se nece samo otvoriti ili puknuti jer je od dosta cvrste plastike.Ali zaista je preslatko.Ambalaza me zaista opcinila.

Svi smo mi culi za kamuflaze od raznih proizvodjaca.Sigurno ste najvise puta cule za Catrice kamuflazu i za njenu kvalitetu,ali i Essence nam je izbacio slican proizvod.Kada kazem slican pri tome mislim proizvod koji radi na istom principu i ima istu svrhu.Koji je bolji ne znam jer Catrice kamufalzu nisam probala,ali s ovom sam jako zadovoljna.



Kamuflaza se sastoji od 2 nijanse,svijetla i srednje bez nijansa tako da si uvijek mozete prilagoditi svome tenu.Koriste se pojedinacno,a vrlo lako ih mozete i pomijesati.

Kremasta tekstura kamuflaze po meni olaksava nanosenje i blendanje jer je uvijek mnogo lakse raditi sa kremastijim kamuflazama/korektorima nego sa onima koji imaju nesto cvrscu teksturu.

Iz Essence kompanije kazu da kamuflaza ima jako visoku pokrivnu moc za sve nepravilnosti i tamne krugove oko ociju.Ja se ne bih slozila.Pokrivna moc nije toliko visoka vise bih je opisala kao srednju.
 

 Kremasta tekstura omogucava laksu primjenu kamuflaze na predjelu ispod ociju,zbog same teksture se ne uvlaci u pore i meni mnogo vise odgovara za podrucje oko ociju od nekog korektora jer mi je taj dio dosta suh..odlicno ih zakamuflira i tek nekad pred kraj radnog dana pocinju da se naziru...Ja naravno sve to lijepo setujem i time i produzim trajnost.

Kada je u pitanju pokrivanje nepravilnosti ja sam je koristila odmah nakon primera,a prije podloge i super suradjuje sa podlogom i traje nesto duze nego kada sam je koristila preko podloge pa blendala.
Opet se ne bih slozila da i tu ima visoku pokrivnu moc jer nakon par sati moja bubuljica je bila na izvolite sirokim narodnim masama.

Ja sam do sada koristila samo svijetliju nijansu samostalno za ispod ociju,a kombinirala sam nijanse za pokrivanje svoje pms bubuljice s kojom sam prethodni mjesec vodila rat sa nekoliko bitki!



Solidan proizvod,namijenjen kozi koja nije sklona stalnim i velikim nepravilnostima i jako,jako tamnim krugovima oko ociju.Za to bih ipak preporucila neki jaci proizvod.A sve ostale nepravilnosti vrlo lako mozete prikriti Essence kremastom kamuflazom.Vrijedi paznje u svakom slucaju!

Hvala na citanju,do iduceg puta :* :*


*PR proizvod

2 komentari

Nisam je još probala ali sviđa mi se što sam pročitala i jedva čekam da je počnem koristiti. Trenutno testiram Catrice tečnu kamuflažu i one mi je odlična za tamne krugove dok je za ostatak lica jako svijetla. Lijepe su ti fotke :)

REPLY

Kod nas u CM nikad nema Catrice kamuflaze,bas je dugooo trazim...hvala ti puno :)

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates