15. prosinca 2015.

Cao,cao drage moje iako sam u nekoliko navrata obecavala da cu cesce objavljivati postove s manikurama,to nazalost nisam do sada nikada uradila.
Zato danas imam za vas manikuru za koju su me mnogi pitali nakon sto sam je objavila na instagramu.Manikura je sasvim slucajno nastala,bez ikakve inspiracije sa Pinteresta koji je moj vjerni prijatelj.Do duse nije ovo nista posebno niti spektakularno sto neko drugi ne bi mogao napraviti.Iskoristila sam priliku da vam predstavim i novi Avon lak koji sam dobila od Avona za praznike.

1.KORAK

Na nokte nanesemo bazni lak,a ja uvijek koristim Eveline tretmane ovisno od toga koji je na redu i ovaj put je to 8u1.


2.KORAK

Na sve nokte sam u jednom sloju nanijela Golden Rose WoW lakic u prljavo lila nijansi u broju 13.Na srednji prst i prst do njega sam nanjela jedan malo bogtiji sloj dok sam na ostale nesto siromasnije jer cu kasnije svaki od njih ponovno reci.


 3.KORAK

Utrecem koraku sam na dva prsta na koja sam stavila bogatiji sloj lila laka nanijela novi Avon sljokasti lak u nijansi sequin.I slike nisu uspijele dovoljno dobro  uhvatiti njegovu savrsenu kombinaciju krupnih i sitnih sljokica koje na noktima izgledaju savrseno.

U ovom koraku sam i na ostale nokte nanijela jos po jedan sloj laka i dobila intenzivniju boju.



4.KORAK

U cetvrtom koraku nakon sto nisam cekala nesto posebno dugo da se slojevi osuse nanije top coat sa slike.Meni je ovo zaista najbolji top coat do sada.



I to bi bilo to.Nikakva mudrost niti nauka.Nisam izmislila toplu vodu,ali vama se dopalo i hvala vam na tome.


p.s. model za ovaj post mi je bila mama i hvala joj na tome...


Ukoliko uradite ovu manikuru ili neku slicnu njoj ili vas pak moja manikura inspirise za neku mnogo bolju,javite mi..Mozete mi poslati slike na FB...

Hvala vam puno na citanju,do iduceg posta :*


*PR proizvod (Avon lak)

1 komentari:

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates