15. prosinca 2015.

 Avon mi je poslao prvi paketic za Bozic i ponovno me jako ugodno iznenadio.Dobila sam svega par stvari,ali sa sve i jednom sam apsolutno prezadovoljna i uskoro ocekujte recenzije i ostalih i mozda se krcka nesto i za vas u svemu tome.

Iako su svi proizvodi zaista predivni,paleta je najdivnija.Iskrena da budem koristila sam je svega par puta,ali sam stekla neke utiske pa cu ih i podijeliti s vama.Kako nam idu praznici Avon je u svojoj posljednjoj brosuri za ovu godinu napravio velika snizenja,pripremio predivne setove te novitete.

8u1 paletu sam prvi put vidjela u brosuri 17/2015. i mislim da je zapravo ona jedan od noviteta.Ispravite me ako grijesim.8u1 paleta dolazi u dvije varijante,sa nude nijansama i sa nijansama savrsenim za perfektan smokey eye look na ocima.Iako su obje palete predivne meni je ipak drago sto mi je stigla ova jer jednostavno ovo je moja paleta i ovu su moje boje.

 Paleta broji ukupno 8 nijansi od kojih je 6 simerastih,a 2 potpuno mat.Svaka nijansa u paleti je u potpunosti iskoristiva kako individualno tako i u raznim kombinacijama jedne s drugom.Paletu mozete koristiti i za dnevne i za vecernje varijante.

Pigmnetacija je jako solidna,odnosno samo 2 nijanse su nesto slabije pigmentacije,ali su svakako iskoristive,a rijec je o drugoj svijetloj nijasni u prvom redu koja je mat i trecoj nijansi u istom redu koja je sedefasta,ali svakako obje nijanse su vise bazne nego sto bi se s njima moglo nesto posebno raditi.



 Postojanost nijansi uz bazu je takodjer jako dobra,meni su najduze trajale 5 sati bez ikakvog pomijeranja niti su se brisale niti skupljale na kapku.Kakve su bez baze,zaista ne znam.

Jedina mana palete je sto se neke nijanse malo vise truse,ali zbog ovolike ljepote im sve oprastam.

 Ja sam ocekivala dosta vece pakovanje,ali me kompaktnost pakovanja i dizajn skroz odusevio.Stane vam na dlan,sto je odlicno jer vam ne oduzima mnogo prostora.Pogodna je i za putovanja,a ima sve sto vam treba.

Zanimljiva stvar vezana za paletu je njeno ogledalce.Mhm,dobro ste culi,paletica ima ogedalce na poklopcu.Naravno dosao je i aplikator koji je odmah zavrsio negdje!


 




Regularna cijena palete je cca 25 KM dok je sada mozete kupiti za cca 15 KM.Iako vam se mozda cini kao mnogo novca necete se pokajati ukoliko ga izdvojite jer cete dobiti jako kvalitetan proizvod koji mozete koristiti svaki dan.


Hvala na citanju,do iduceg posta :* :*

9 komentari

Ja sam dobila sivo ljubičastu i meni se nijanse čine super, nadam se da je dobro pigmentirana, sutra je slikam pa jedva čekam da 'uronim' prstiće u nju. Ova mi je baš lijepa :)

REPLY

Ja razmisljam da je narucim iako ne volim sive sjene na ocima i ne koristim ih iskrena da budem svidjaju mi se ljubicaste nijanse i pakovanje :)

REPLY

Prelijepa je!!! :) I meni se ova kombinacija boja najviše dopada definitivno...

REPLY

Prelijepa je!!! :) I meni se ova kombinacija boja najviše dopada definitivno...

REPLY

Slazem se sa svim navedenim...predivna je :)

REPLY

Slazem se sa svim navedenim...predivna je :)

REPLY

mene zanima samo jesu li masne ?

REPLY

Navela sam teksturu sjena.Dvije su mat,a dvije shimmeraste...znaci ni jedna nije masna/kremasta...

REPLY

Divne su.
Www.Makeupnroses.blogspot.rs

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates