4. prosinca 2015.

Kao beauty bloger ovaj post sam trebala napisati prije godinu dana.Na samim pocetcima.

Pisala sam o raznim proizvodima.Nekada uspijesnije nekada i ne bas.Ali do sada nisam nikada napisala post o svojon kozi lica.
A to sam prvo trebala.

Guilty as charged!

U svoju odbranu mogu vam reci da nisam najbolje poznavala svoju kozu.OK,znala sam da je cudna!Zargonski!Nisam bila upoznata sa potrebama svoje koze na najbolji nacin.To se od skora promijenilo,mada treba jos uciti.

Nakon dosta dugackog uvoda red je da vama prenesem ono sto sam ja naucila o svojoj kozi.

Ne mogu se svrstati u odredjen tip koze.Celo i nos su mi uvijek masni dijelovi lica.Ponekad joj se prikljuce brada i obrazi,ali to je rijetkost.

Obrazi,okolocno podrucije su mi vecim dijelom godine "normalni" dijelovi lica.Nisu masni,ali nisu ni suhi.
Sa hladnijim vremenom obrazi postaju suhi skupa sa bradom.U tom periodu mi koza jako puno ispuca i pocne da se peruta,svrbi,pecka na bilo koje sredstvo za lice.Cak me i Niveina krema u tom periodu pecka.

Kada sam vec spomenula Niveinu kremu,moram da vam kazem da je to za mene bio pojam masne kreme,a masna krema je bila jedino tada logicno rjesenje za moje probleme.Da me ne shvatite pogresno,ja i dalje koristim Nivea kremu,ali drugacije nego prije.

Da se vratim na prethodni pasus.Ispucala koza lica je jako veliki problem.Ponekad sam uspijevala sanirati obraze,ponekad sam vizuelno uspijela umanjiti posljedice ispucale koze,ali vecim dijelom je to bila borba sa vjetrenjacama.

Odlucila sam istraziti sto bi to meni moglo pomoci i nekako je izbor pao na Vichy kremu za lice.Izabrala sam novnu jer ipak mislim da krema na licu najbolje djeluje kada na licu sem nje namamo nista.

Odabrala sam Vichy aqualia thermal liniju.U liniji ima 5 proizvoda i svi su namijenjeni osjetljivoj kozi,hipoalergeni su bez parabena i sa Vichy termalnom vodom.S tim da dnevna krema dolazi u dvije varijante,za suhu i za kombinovanu kozu.

Mene je kod ove kreme privuklo to sto je namijenjena osjetljivoj kozi,te sto je na bazi termane vode.Druga bitna stavka koja me namamila jeste da obevaca ublazene linije isusenosti.Meni je to vec duze vrijeme bilo prijeko potrebno jer je perutanje mog lica izmaklo svakoj mogucoj kontroli.....



Zaista sam bez razmisljama odlucila kupiti nocnu kremu.Ja ne znam da li kod nas ima kupiti ovu kremu,odnosno uopce cijelu liniju jer sam ja svoju kupila u Porecu u apoteci.Znam da u odredjenim apotekama ima,ali ja u Zenici jos nisam naisla ni na jednu koja je imala veci izbor.Recimo sampon ne mogu nigdje pronaci tako da ce i to cekati odlazak do Istre.Zahvaljujuci divnoj teti u apoteci dobila sam vise testera iz aqualia thermal linije kako bi se odlucila za jos neki proizvod jer zaista nisam htjela davati novac i kupovati napamet...Trenutno testiram serum i okoloocnu kremu i mogu reci da sam prezadovoljna tako da znam sto mi je sljedeca investicija.




Ja sam svoje lice pocela vracati u normalu.Obraze sam u potpunosti sanirala dok dio brade jos uvijek nisam,ali izgleda znatno bolje.

Sve se to ne bi uspijelo sanirati uz samu kremu.Morala sam poraditi i na proizvodima za ciscenje i pranje lica.

Tu sam takodjer presla na proizvode namijenjene osjetjivoj kozi jer koja bi svrha bila koristiti neke druge.

Nekoliko puta sam spominjala da sminku uklanjam micelarnom i to radim u posljednjih 6 mjeseci uvijek,nema vise vlaznih maramica,nema vise koje kakvih ulja i mlijeka.Za lice mi se do sada najbolje pokazala Avon micelarna jer mi ne pecka isusene dijelove lica,ne isusuje mi kozu dodatno i savrseno radi svoj posao.


Nakon toga lice umivam gelom i tu mi se najbolje pokazao Afrodita Clean Phase gel za umivanje manijenjen svim tipovima koze i zaista savrseno ukloni sve ostatke sminke,sve necistoce i masnocu sa masnih dijelova lica.Suhe dijelove ne isusuje dodatno.





Takodjer sam i piling prilagodila osjetljivoj kozi,Balein mi se najbolje pokazao jer je jako blag iako ja volim jace pilinge sto mi je vjerujem doprinjelo ovakvom licu.Ali na greskama se uci!Piling trenutno koristim samo jednom tjedno i nakon pilinga obavezno stavljam masku koja hidrira kozu dodatno.






Takodjer volim koristiti pjene za umivanje i dvije koje koristim su Avonova Nutraeffects i Baleina pjena takodjer namijenjena osjetljivoj kozi lica.Njih koristim u jutarnjoj rutini ciscenja koze,kao i Bioten ge za umivanje.Nakon toga nanosim Essence kremu za masnu kozu na celo i nos,a na ostatak lica Nivea obicnu plavu kremu jer mi tako najbolje odgovara.






Za celo koristim tonik namijenjen masnoj kozi i s njim ne prelazim na ostatak lica.Do ljetos uopce nisam voljela tonike jer su mi ostavljali ljepljivi trag na licu koji mi nije prijao.Moje srce je zadobio Afroditin tonik.



Ono sto sam naucila jeste da kozu treba hidrirati.Bez obzira koji tip koze imate svakoj od tih tipova je potrebna hidratacija.To je definitivno najvaznija stavka.Odaberite sebi proizvod za hidrataciju koji vasoj kozi najbolje odgovara.To cete najlakse uciniti tako sto cete pratiti svoju kozu,njene reakcije na proizvode koje koristitie.Ne mozete vidjeti djeluje li neki proizvod ukoliko ga koristite dan,dva ili tri i ocekujete cuda.Ne koristite gomilu proizvoda odjednom,mozete sebi pogorsati situaciju.Koristenjem velike hrpe proizvoda ne dozvoljavati ni jednom od njih da pruze svoj pravi ucinak.Posvetite se svojoj kozi,proucavajte je.Ja sam sve ove greske i sama radia i zaista sam sama sebe dovela u situaciju u kojoj sam se nalazila.

Izbjegavajte proizvode sa alkoholom u sastavu ili barem one gdje je alkohol na jako visokom mjestu.Vi sa suhom kozom posebno.A masnokozci moji ja vjerujem da ste culi da alkohol isusuje i da ce pomoci masnoj kozi,to uopce nije tocno.Isusivat ce on nju,ali ce vasa koza tada jos vise sebuma proizvoditi.


U postu sam navela nekoliko proizvoda koje koristim,a u koliko vidim da ste zainteresovane za ovakav tip posta,napravit cu i post o jutarnjoj njezi koze,o vecernjoj njezi koze i jos mozda post o svim kremama i maskama koje koristim uz malo detaljnije opise proizvoda.




Imate li problema sa kozom?Koji je vas tip koze i sto volite da koristite?



Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates