30. prosinca 2015.

 Od Catrice proizvoda koje sam dobila jos je jedino rumenilo ostalo nerecenzirano.Tako da cu svoj posljednji post ove godine posvetiti njemu.

Sa slike mozete vidjeti da se radi o multicolor rumenilu koje je matt.Kombinacija nijansi mi je odlicna.To sto je matt jos mi je vise po cejfu.


 Od matt proizvoda uvijek ocekujem dosta jacu pigmentaciju nego od onih shimmerastih.Nazalost tu je vec doslo do prekida veze izmedju mene i rumenila.Pigmentacija je jako losa,dvije najsvijetlije nijanse kad se nanesu same kao da apsolutno nista nisam ni nanjela.
Druge dvije nijanse imaju nesto malo jacu pigmentaciju i samostalno i u kombinaciji s dvije svijetle izgleda nesto malo bolje.Cetvrta i najtamnija nijansa je jako tesko pozicionirana u pakovanju tako da je njeno samostalno koristenje dosta tesko jer ne mozete uopce uzeti dovoljno proizvoda.
Mada sam je ja jako cesto koristila u pregibu kapka..vjerujem da ste primjetile da ja sve sto je neiskoristivo u svrsi kojoj je namijenjeno ili je visenamjensko ja odma koristim u pregibu kapka!




 Pored lose pigmentacije rumenilo se mnogo trusi,skroz mi je brasnasto i umrljam sve oko sebe.I to mozete vidjeti na slici ispod.Iako rumenilo nanosim najmeksom cetkicom za rumenilo koju imam i iako samo tapkam po njemu ono se rasipa uzasno.


 Meni licno se rumenilo ne dopada,poprilicno sam razocarana njime jer imam mnogo Catrice rumenila i svi su jako,jako dobri i ne mogu se uopce porediti sa ovim.





Drage moje,hvala vam mnogo za svaki pregled posta,za svaki komentar,za svaku vasu poruku.Nadam se da se citamo i iduce godine u jos vecem broju.Zelim vam sretnu i uspijesnu 2016. godinu,mnogo zdravlja,osmijeha i da si ostvarite sve zacrtane ciljeve.Da mi ostanete lijepe i da me citate :* :*


*PR proizvod

4 komentari

A ja planirala da ga kupim...tako mi je lijepo djelovalo :/

REPLY

A ja planirala da ga kupim...tako mi je lijepo djelovalo :/

REPLY

Ocekivala sam više od ovog rumenila, šteta..
Novi blog, pogledajte :D http://beautyrebel09.blogspot.ba/

REPLY

Bas ti se unistio..steta jer bas lepo izgleda :/

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates