27. rujna 2016.

Generalno volim pjenastu teksturu proizvoda za lice.Jedan od meni omiljenih drogerisjkih pudera je Catrice mousse matt puder o kojem sam vam pisala i kojeg kupujem svaki put iznova.

Probala sam i Essence mousse pudere,i staru  i novu verziju i nisu me kupili.Jednostavno nešto u toj teksturi ima što mi se ne dopada.Prva verzija bila je dosta tvrda i jako teško se nanosila,a i imala je dosta narandzastog pigmenta,druga verzija je nešto mekša i sa znatno manje narandžastog,ali ipak i dalje ni blizu Catrice mousse puderu.


Nakon malog uvoda vraćam se razlogu današnjeg posta.Essence mousse conceler.Mini pakovanje me zaista  oduševilo jer je kompaktno i praktično i možete ga redovno nositi sa sobom.





Sa korektorom su se potrudili,moram da priznam.Tekstura je izuzetno mekana i vrlo laganim tapkanjem sinetičkog kista ćete pokupiti zaista dovoljnu količinu proizvoda.Također vrlo je pigmentovan.

Kako kažu,namijenjen je pokrivanju tamnih krugova ispod očiju,međutim ukoliko imate taj dio nešto isušeniji onda ovo zaista nije proizvod za vas.

Meni je ovo ipak previše matt tekstura za područje ispod očiju,uvlači mi se u fine linije,uopće se ne blenda i ostaju vrlo vidni tragovi da sam pokušala da nanesem korektor.Tako da zaista ga za tu svrhu ne preporučujem,


Kod prikrivanja nepravilnosti na licu tu mi je 50:50.Sitnije nepravilnosti rješava ako ga nanesete prije podloge,a kada pokušate nakon što ste nanijeli podlogu jednostavno nestane.
Morate ga lagano utapkavati i to samo sintetičkim kistom jer sa blenderom ne surađuje,


Sve u svemu,ukoliko imate potrebu za prikrivanjem nekih sitnih nepravilnosti onda bi ovo možda mogao biti proizvod za vas.Meni se ne sviđa i mislim da ga nikada neću potrošiti ili da ću ga nekome proslijediti.Mogli su oni to mnogo bolje.

Korektor dolazi u dvije nijanse 10 soft beige i 20 softe sand.

CIJENA: 6,35 KM
SASTAV:ISODODECANE, CYCLOPENTASILOXANE, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, TALC, ETHYLHEXYL PALMITATE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, CERA MICROCRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX), ISOPROPYL PALMITATE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, DIMETHICONOL, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, GLYCERYL CAPRYLATE, PROPYLENE CARBONATE, TRIMETHOXYCAPRYLYLSILANE, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates