9. rujna 2016.



I prije nego mi je stigao paket ova dva ruža su mi zapala za oko i jako sam se radovala isprobavanju istih.

Dvije različite linije ruževa i dvije nijanse koje najviše i koristim,tako da sam znala da će mi odgovarati.

Creamy glam ruž u broju 105 je klasični crveni ruž u predivnoj zlatnoj ambalaži koja me podsjeća na pakovanja onih zelenih ruževa,sjećate se?Ja da,moja mama je imala baš taj zeleni ruž u gotovo identičnom pakiranju i baš taj ruž sam uvijek potajno stavljala,da si budem lijepa.

Ruž krasi kremasta tekstura,dosta pigmentovana i vrlo ujednačena prilikom nanošenja te i kremasta završnica.Pored svega ruž ima prekrasan miris koji se i nakon izvjesnog vremena malo nazire.Ja sam zaista veliki ljubitelj matt karmina,ali u posljednje vrijeme sve češće posežem za kremastim završnicama tako da vrlo rado koristim ovaj ruž,a posebno za večernje varijante.Ovo nije jedan od onih crvenih ruževa koji će vrištati vaše ime kad se negdje pojavite,ovo je crvenu ruž koji će vas svakako istaknuti,učiniti glamuroznom,samopouzdanijom,a opet ostavlja dozu suptilnosti.

Kremasti ruževi sami po sebi zbog svoje teksture su uvijek slabije postojani na usnama pa tako i ovaj,tokom večeri su mu uvijek trebale barem dvije popravke,a posebno nakon jela.

Creamy glam linija ruževa broji ukupno 18 nijansi.



Satin lips ruž u broju 10 za razliku od prethodnog ima nešto slabije pakovanje,zapravo dosta slabije,tanka plastika,desilo mi se par puta da mi se otvorio u torbi.Nježno roza nijansa,malo zagasita.Za ovaj ruž sam očekivala da će biti pigmentovaniji od crvenog i zaista ni sama ne znam zašto.Dosta je slabije pigmentacije,na usne kad se nanese u jednom sloju je skoro pa providan,olovku ukoliko nanesete izgleda dosta ružno,tako da je slobodno preskočite.Postojanost ga ne krasi jer ovaj ruž morate jako često popravljati.

Satine lips linija ruževa broji 16 nijansi.










Oba ruža imaju karakteristične mirise,rekla bih na neku hidratantnu kremu.Također ono što mi je zaista jako ali baš onako jako dopada jeste što na svakom Delia proizvodu stoji tačno naznačen datum isteka roka i nema prostora za razmišljanje da li je vrijeme za kante ukoliko ga niste potrošili.





Jeste li probale nešto od asortimana iz Delia cosmetics-a?Pišite mi,do idućeg čitanja :* :*


*PR PROIZVOD

2 komentari

Cesto kupujem njihovu kozmetiku ! Stvarno imaju odlicnih proizvoda po dosta povoljnoj cijeni. Mislim da bi prije odabrala rozu nijansu .. izgleda odlicno ! :)

REPLY

Iskreno ja baš i nisam oduševljena.Nisu loši,ali nisu ni ni nešto tipa GR ili Eveline proizvoda koji su također vrlo pristupačni,a izuzetno kvalitetni.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates