14. rujna 2016.

Kada bi morala birati jedan komad šminke za vijeke vijekova to bi bila maskara.Moje trepavice su poprilično duge,uvijene i guste,ali svijetle.

Davno u nekom od postova sam spomenula da nisam fan gumenih četkica jer moje trepavice sa njima surađuju.Dobro,mogla bi ja izdvojiti barem par brendova čije mi maskare i njihove gumene četkice odgovaraju.

Danas vam donosim svoje utiske o Catrice glam & doll fals lashes maskare.Kolekcija broji dvije maskare,a uvijanje i volumen te za efekt vještačkih trepavica.

Ja sam probala obje i sa prvom,koja nema gumenu četkicu ( klik da vidite o kojoj je riječ ) sam potpuno bila razočarana,pa ni od ove nisam očekivala nešto spektakularno.


GLAM & DOLL FALSE LASHE EFFECT 

Maskara ima gumenu četkicu,ali toliko dobru da mi nikada nije slijepila trepavice.Maskara nije previše tečna što je definitivno najvažnije u cijeloj priči.Mrzim kada kupim novu maskaru jer jednostavno tada ne znam s njom raditi,umrljam se sva,preslikava mi se na kapak,lijepi mi trepavice,sa ovom nije bilo problema.Na četkici ne ostaje višak proizvoda,

Intenzivno crna boja i ukoliko imate svijetle trepavice kao ja obavezno maskaru nanosite od samog korijena jer u suprotnom izgleda kao da vam trepavice lebde.



Moje trepavice su zaista surađivale sa ovom maskarom.Ja nisam tip koji će navlačiti slojeve i slojeve maskare,meni to smeta jednostavno volim sa jednim slojem postići ono što mi treba i to sam uspijevala.Gotovo da je sama obavljala sav posao.Prislonim je uz korijen trepavica,četkicu ne pomjeram već lagano trepčem po četkici i eto ga.Na slikama možete vidjeti kakav sam efekat postizala sa jednim slojem.




Maskara ima i svojih loših strana,gotovo kao i svaki proizvod.Nakon izvjesnog vremena počne da se trusi,ali to pripisujem toj relativno suhljoj teksturi mada ne mogu i jare i pare.Naravno to neće biti nakon sat sat-dva nošenja,ali nakon pet sigurno će se početi trusiti.Zbog izuzetne pigmentovanosti jako teško se uklanja i meni je najbolje poslužio uljani skidač šminke sa očiju,ali mi se znalo dešavati da se probudim kao panda.

Također sam primjetila da mi se trepavice nešto više kidaju dok skidam ovu maskaru nego bilo koju drugu,ali to je kod mene redovna pojava i ne zamaram se toliko s tim,

Sve u svemu rekla bih da je ovo idealna maskara za nas sa solidnim trepavicama,koji ne tražimo od maskare čuda već čisto da nam oći nisu "gole".Kakva je kod trepavica kojima zaista treba dati na volumenu.izdužiti ih,nažalost ne znam.


CIJENA:

cca 8,00 KM

Jeste li probale Glam & Doll maskare?Koja je vaša omiljna maskara?Pišite mi,do idućeg čitanja :* :*

* PR PROIZVOD

7 komentari

Izgleda odlicno za svaki dan. :)

REPLY

Volim Catrice i njihovu kozmetiku, ali prilikom odabira maskare gledam da je četkica ''što bujnija'', jer sam primjetila da takve odgovaraju mojim trepavicama. Tako da ipak ovu preskačem. xx

REPLY

Lako je tebi sa tvojim trepavicama! :)

REPLY

Dobro je,prepala sam se da si me zaboravila! <3

REPLY

Meni je ova maskara prijatno iznenadjenje,takodjer volim bujnije cetkice jer trepavice s njima bolje suradjuju...

REPLY

Solidna maskara,za solidnu cijenu.

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates