13. rujna 2016.

Obaveze su uzele maha,jesen nam se vraća,odmori su gotovi,a vremena za razonodu je ponovno sve manje.Kod mene uvijek počne patiti blog jer vrlo rijetko sjedam za laptop i vrlo malo dana provodim u kući tako da mi svijetlost izmiče.

U ovakvom brzom životnom tempu mnogo proizvoda dođe i prođe,a ja ne uhvatim dovoljno vremena da bi sa vama podijelila svoje utiske.Ovih par neradnih dana zbog praznika sam odlučila iskoristiti i pofotkati sve što želim da podijelim sa vama.

Za danas sam spremila post koji je nešto drugačiji jer ću vam pisati o proizvodu koji nije full size,ali je ipak dovoljno proizvoda da steknem utiske.


Avene Cleanance Gel proizvod namijenjen masnoj koži sa proširenim porama koja je sklona aknama.

Tekstura proizvoda je srednje gusta i vrlo mala količina je potrebna kako bi se proizvela bogata pjena.

 

 



Namijenjen je svakodnevnoj upotrebi i ja ga koristim ujutro i uveće i za sada mi nije isušio dijelove lica koji nisu masni,a koristim ga već petnaest dana i prema potrošenoj količini možete vidjeti koliko je zapravo mala količina zaista potrebna.

Vrlo efikasno uklanja sve nečistoće sa kože,višak masnoće te i ostatak make up-a.Vrlo je blag prema koži.Prijatnog mirisa koji se kraći period zadržava.

Ono što je meni privuklo pažnju jeste činjenica da u svom sastavu na prvom mjestu ima Avene termalnu vodu  (56%) koju sam koristila doslovno cijelo ljeto i mislim da je to proizvod bez kojeg više ne želim i ne mogu i to je jedan od proizvoda o kojem vam nisam pisala i sama ne znam zašto.

Ono što sam ja primjetila na svojoj koži je da se manje masti,da je lučenje sebuma pod većom kontrolom.Također znatno manje mitesera se stvara.
Koža je mekana,čista i nije isušena.

Ukoliko imate priliku da kupite Avene proizvode na velikom ste dobitku.U mom gradu izbora gotovo i da nema,tako da moje kupovanje full size proizvoda će čekati Božić i odlazak u lijepu našu sudjednu nam Hrvatsku.

Za žene iz Hrvatske,

Za vrijeme Avene #STOPAKNE kampanje do kraja rujna ceka vas cak 30% popusta na cijelu Cleanance i TriAcnéelal liniju!

 

Volite li Avene proizvode?Pišite mi,do idućeg čitanja :* :*

 

1 komentari:

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates