28. srpnja 2016.

Od marta nisam pisala post o favoritima (post: martovski favoriti) jer sam dosta istih proizvoda nastavila koristiti pa mi se nije išlo da ponovno pišem o njima,neke sam zamijenila novima pa mi ti nisu odgovarali,ali nakon par mjeseci skupili su se novi favoriti.
 Spremite se za jedan dugačak post,pa ko preživi pričat će!



Prvo ću krenuti sa proizvodima za kosu.

1.ELSEVE NUTRI-GLOSS LUMINIZER HIGH SHINE ŠAMPON


Elseve nutri-gloss luminizer linija je namijenjena za srednje dugu, dugu beživotnu kosu, bez sjaja. Formula nove linije obogaćena je Glycogel sastojkom. Uklanja nepravilnosti na površini vlasi za bolju refleksiju svjetlosti te obavija vlas kose jedinstvenim sjajem, bez otežavanja.

Šampon vam neće ukloniti nepravilnosti na površini vlasi jer smo svi svijesni da takve nepravilnosti uklanjaju samo škare,međutim zaista će vam lijepo zagladiti površinu dlake,povećat će sjaj vaše kose,neće je dodatno otežavati,ali meni jedino ne odgovara što sam već drugi dan kosu morala vezati u rep jer mi se tjeme brzo masti pa ću ipak morati ostati kod šampona koji usporavaju taj proces,ali ću se svakako sa vremena na vrijeme vratiti ovom šamponu.

2. BALEA MASKA ZA SUHU KOSU BEZ SJAJA



Balea maska za kosu od frangipana i sa perlama je proizvod namijenjen suhoj i oštećenoj kosi bez sjaja.

Mojoj kosi je zaista trebalo sjaja pa sam nakon šampona odlučila se i za masku,ali iz Balee.Maska je dosta rijetka i lagana i koristila sam je umjesto balzama svako pranje.Nakon nje je kosa bila mekana,nije se mrsila i vraćen joj je sjaj.Svakako ću je kupiti opet.

3.BYPHASSE KERATISNKI SPREJ ZA KOSU


O Byphasse keratinskom spreju za kosu sam vam već pisala u ovom postu tako da se neću ponavljati.

4.SYOSS VOLUME COLLAGEN & LIFT BALZAM U SPREJU




Syoss balzam u spreu je namijenjen za volumen kose i možete ga špricati od korijena do vrhova.Ja sam ga samo jednom prilikom stavljala na korijen i zaista je kosa dobila na volumenu,ali se i znatno brzo umastila te ga više nisam tako nanosila.Ovo je idealan proizvod za onda kada nemate vremena,a zaista morate oprati kosu pa ga u tim situacijama možete koristiti umjesto balzama na vrhove kose i efekat je kao da ste nanijeli balzam za vrijeme pranja.Nije mi otežavao kosu,kosa mi se nije mrsila.Definitivno ga ponovno kupujem.

5.GIRLZ ONLY DRY SHAMPOO


Šampone za suho pranje koristim kako bi treći dan nakon pranja kosu pristojno svezala i kako bi ona stajala na mjestu.Meni su šamponi za suho pranje doslovno zamijena za lak za kosu.Ovaj mi je znatno bolji od Baleinog,mnogo bolje pokupi svu masnoću sa tjemena i miriše savršeno.

6. PALMOLIVE GOURMET  STRAWBERRY TOUCH KUPKA


Ovo je ubjedljivo najveći favorit u ovom postu.Ovo toliko savršeno miriše,toliko savršeno pjeni (znate one reklame za kupke pa kad prikazuju pjenu,e to više nije mit).Dosta gusta,ne razljeva se.Kožu ostavlja mekanom,čistom,ne isušuje je,a što je najvažnije i mirisnom dosta dugo nakon tuširanja.Definitivno ću je kupiti opet.
I mali osvrt na preostale dvije od vanilije i od čokolade.Vanilija mi prijatno miriše iako nisam ljubitelj vanilije i mislim da ću je u zimskim danima rado koristiti.A kao veliki ljubitelj čokolade moram da izrazim svoje razočarenje kako ta kupka ima vještački miris,mene on ni ne asocira na čokoladu.


8. BYPHASSE MICELARNA VODICA


Nažalost zaboravila sam slikati micelarnu dok sam slikala favorite pa iz tog razloga stavljam staru fotku.Moje utiske o njoj možete pročitati u ovom postu . Zaista sam oduševljena efektom ove micelarne,sigurno ću je nastaviti kupovati.I samo još moram napomenuti da se ovo toliko sporo troši,a koristim je doslovno svaki dan.



Sad lagano prelazimo na dekorativu.

9.CATRICE PRIME AND FINE BEAUTIFYING PRIMER*


O Catrice primeru sam vam već pisala pa stoga ukoliko vas zanima možete pročitati post.

10.AVON NUTRA EFFECTS BB KREMA // MAT*



Još jedan proizvod o kojem sam napisala recenziju,a post možete pročitati klikom ovdje .
Lagana i prozračna tekstura mi je bila idealna za tople ljetne dane.Novi primjerak čekam da stigne.

11.MANHATTAN 3 IN 1 EASY MATCH MAKE UP


 Puder koji sam kupila netom prije nego se Manhattan povukao sa našeg tržista.Lagana,prozračna tekstura,odlična pokrivna moć.Nažalost više ga nema kupiti u našim drogerijama,ali isporuku iz dijaspore čekam.Ukoliko vas zanima detaljnija recenzija,pišite mi u komentarima.

12.MAYBELLINE THE BLUSHED NUDES PALETA



Nije mi baš najdraža paleta koju imam,ali se pokazala jako dobrom i vrlo rado sam je koristila za lagane dnevne i večernje make up look-ove te sam vam i o njoj već pisala,a recenziju možete pročitati klikom ovdje .

13.ESSENCE THE VELVETS MONO SJENA // 03 SMOOTH CARAMEL*




Mat svijetlo bež nijansa koju sam od kako je stigla koristila kao baznu sjenu za svaki makeup look.Odlične pigmentacije,ne trusi se i to mi je najbitnije.

14.CATRICE GLAM & DOLL FALSE LASH MASKARA



Odlična maskara o kojoj vam spremam detaljniju recenziju pa neću mnogo pisati o njoj,ali ja sam pronašla svoju must have maskaru.

15.EOS SWEET MINT BALZAM I AVON ULTRA GLAZEWEAR SJAJ ZA USNE BLUSHED BLOOSOM




EOS  balzami su sigurno najpoznatiji prirodni balzami za usne i vjerujem da smo svi poletili da kupimo ove preslatke loptice čim su došle na naše tržište.Ja sam oduševljena ovim balzamom,odlična njega usana,jako dugotrajan i praktičan.

Avon sjaj za usne sam dobila na recenziranje poprilično davno i nisam ga koristila do početka ljeta jer nisam prevelik ljubitelj sjajvea za usne,ali ovaj me oduvao.Lagan,ne ljepljiv i jako decentan sjaj,taman za oe prilike kad ste u frci,nemate dovoljno vremena za nanošenje ruža,a želite da dodate malo glamura na svoje usne.



I to je to,došli smo do kraja posta o favoritima.Ukoliko ste stigli do kraja posta,hvala vam.

Imamo li neke zajedničke favorite,nešto da mi preporučite pa da isprobam?

Hvala na čitanju,do idućeg puta...

Pišite mi :* :*

 

*PR proizvod

7 komentari

Od svega najviše volim Byphasse micelarnu, meni je odlična i ne mislim je mijenjat...:-)

REPLY

ni ja nemam namjeru vise istrazivati micelarne,ova mi je fantasticna...

REPLY

Ljetni šampon za sjaj :D

REPLY

Divan post . Voljela bih probati syoss balzam u spreju,a Byphasse micelarnu već koristim i odlična je .
Ako želiš zaprati me na GFC i napiši mi komentar kako bih i ja uradila isto <3

http://herecomesajla.blogspot.ba/

REPLY

Palmolive kupka je divna <3

REPLY

Sve sam vecinom koristila od proizvoda ili jos uvijek koristim .. ali ova micelarna voda mi se bas svidjela a posto ja inace cesto cistim lice tako da mi i trebaju malo veci proizvodi haha (brzo potrosim) .. da li ima u cm-u ? I koliko je :)

Charming Coco

REPLY

Imas ju kupiti u CM-u i svim vecim Konzumima,cijena je u CM-u 9,60 KM,a u Konzumu 9,20 KM,za 500 ml jako isplativo...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates