24. srpnja 2016.


Zdravo drage moje,u današnjem postu vam predstavljam jednu preslatkoću (ako mogu tako da je nazovem).
Mnogo sam se obradovala kada mi je u paketiću iz Ovnaka stigla i ova preslatka loptica koja je zapravo rumenilo.
Kreativnost ljudi iz Essencea je zaista nevjerovatna i definitivno sa svakom novom kolekcijom iznenade nas nekim super,preslatkim pakovanjem.

Blush ball dolazi u dvije nijanse 10 peach candy i 30 cinnamon candy KLIK ,dok recimo kada odemo na stranicu Essencea u Hrvatskoj tamo su ponuđene tri nijanse odnosno i nijansa 20 strawberry candy KLIK ,a  u limitiranoj kolekciji JUICE IT! (za koju ne znam da li će dolaziti kod nas) imaju i dvije nove nijanse
01 you´re one in a melon (pink) i 02 give peach a chance (naranđasta).



Blush ball rumenilo je pečeno rumenilo puderaste teksture i sadrži dosta highlighta u sebi te ukoliko ste tamniji mislim da će vam poslužiti i kao highlighter uz neko tamnije rumenilo.
Moja loptica je 10 peach candy i roskasto-breskvaste je nijanse i kao takva mi je idealna za ljeto jer lice zaista lijepo osvježi.

Pigmentacija nije pretjerana,ali nije ni loša.Taman onoliko koliko treba da ne pretjerate te ga zbog samog pakiranja možete nanositi direktno na jagodice i potom izblendati.
Trajnost mu i nije baš najsjanija,traje nekih 4-5 sati i nakon toga lagano počinje da blijedi i u potpunosti ravnomjerno nestaje.


U svakom slučaju ovo je nešto što morate imati,ako ništa zbog toga što je preslatko.






SASTAV: MICA, OCTYLDODECANOL, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, MAGNESIUM STEARATE, BORON NITRIDE, ISOPROPYL ISOSTEARATE, DIMETHICONE, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, POLYGLYCERYL-2 TRIISOSTEARATE, CAPRYLYL GLYCOL, HEXYLENE GLYCOL, SILICA, DEHYDROACETIC ACID, BENZYL ALCOHOL, PHENOXYETHANOL, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

CIJENA: 6.35 KM


Volite li slatke ambalaže kod proizvoda?Jeste li probale blush ball,kako vam se dopada?

Pišite mi..do idućeg čitaja :* :* 

 

*PR PROIZVOD


3 komentari

Preslatko izgleda, padam kao i vecina na te slatke ambalaze :D

REPLY

Djeluje mi tako slatko zbog pakiranja .. Vjeruj u Cm-u sam ga 10 min gledala, sve razmisljam da li da uzmem i na kraju nisam ..

Charming Coco

REPLY

Nisam al izgleda super

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates