1. srpnja 2016.


Vjerujem da medju nama ne postoji niti jedna osoba koja nije upoznata sa tehnikom konturiranja lica.Sama tehnika sluzi kako bismo naglasile prirodne crte lica ili vizuelno umanjili na primjer nos.Naravno da je izuzetno popularna tehnika uzela maha pa su se svi okusali u konturisanju,neki malo vise neki malo manje,a neki nikako uspijesno.

Iskrena da budem,nikada nisam lice konturisala u pravom smislu te rijeci,a posebno ne kremastim proizvodima tako da je za mene ovo bio veliki izazov.

Allround paleta za konturisanje sadrzi 5 kremastih nijansi od kojih su 4 mat,a treca sa sitnim reflektirajucim sljokicama koja je namijenjena highlightu.
 



Prva tamna nijansa je hladnijeg tipa i nju sam najvise koristila dok drugu topliju nijansu sam pomalo dodavala naknadno cisto da izbalansiram.Nanosila sam ih sintetickim kistom namijenjenim za korektor.

Nazalost,pigmentacija obje tame nijanse nije najbolja,nakon blendanja beauty blenderom gotovo da nestanu sa lica i cini mi se kao da nista nisam uradila pa sam ja to nadogradjivala sto je rezultiralo isto.Eto,prednost im je ta mogucnost blendanja  jer jako brzo se sjedine sa prethodno nanesenom podlogom.

Dvije svijetle nijanse od kojih je jedna rozog,a druga zuckastog podtona meni zbog tektsure nisu bas najbolje rjesenje za podrucje ispod ociju jer taj dio mi je dosta suh pa mi se uvuku u bore i izgleda sve nekako neuredno,tako da sam ih samo jedom probala i odustala.

Ali moram priznati da mi se prva svijetla nijansa,rozog podtona jako dobro pokazala za prekrivanje sitnih nepravilnosti.

Ono sto je karakteristicno za sve 4 nijanse jeste da se s njima mora jako brzo raditi kako se ne bi osusile i onda zaista ce vam biti tesko sve to sjediniti.

Posljednja nijansa,sa sljokicama mi se odlicno pokazala za ispod obrve,na licu se gotovo i ne vidi,ali za ispod obrve je pravi pogodak jer je suptilna,a za taj dio bas volim takav highlight.








Sama paleta nije toliko razocarenje,ukoliko ste ocekivali da cu to napisati nakon prethodnog izlaganja.Ukoliko ste pocetnik u konturisanju kao ja ili volite suptilne konture i ne zelite  davati mnogo novca onda je ova paleta upravo za vas.

Ja jos uvijek ucim kako najbolje konturisati svoje lice,a sama tehnika mi se sve vise pocinje svidjati tako da ozbiljno razmisljam o nekoj boljoj paleti u smislu pigmentacije kako bi postigla izrazajnije konture.Do tada cu rado nastaviti koristiti ovu paleticu sto preporucujem i vama.





Volite li konturisati lice?Sto vam se najbolje pokazalo od proizvoda za tu tehniku i jeste li mozda probale ovu paleticu?Do iduceg citanja :* :*


*PR proizvod

3 komentari

Predivna paleta .
Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

REPLY

Isporbaj obavezno NYXovu paletu za konturisanje, odlicna je! <3

REPLY

Iskrena da budem nju sam i imala na umu kad sam napisala da zelim isprobati neke malo bolje...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates