20. kolovoza 2015.

Drage moje,kako ste mi?

Danas vam pisem svoje utiske o The Body Shop body butteru...
Ovo je moj prvi i jedini The Body Shop proizvod koji je stigao iz Svedske...

Prilicno sam dobre recenzije citala o njihovim proizvodima,a posebno body butterima...


Ja ocigledno imam ozbiljan problem sa proizvodima koje svi hvale,meni se vecinom ne dopadnu.Bolje receno ostave me ravnodusnom.


Pakovanje je odlicno,crna mat okrugla kutijica zaista je primamljiva.
Miris je uzasan,meni prejak pa sva sreca da se ne zadrzava kozi.Vjerujem da mi ne odgovara jer nisam navikla koristiti proizvode od maka.



Tekstura mi se svidja,nije previse kremasta i jako lijepo se uzima i ne razljeva se u rukama niti na kozi,prava puterasta.



Lijepo se razmazuje i jako brzo upija te ne ostavlja ljepljiv trag na kozi i odma se mozete obuci.

Nisam ni zadovoljna koliko njeguje,nista posebno,kao sasvim obicno mlijeko za tijelo.U trenutku kad sam ga pocela koristiti imala sam velikih problema sa crvenim tufnicama po nogama koje su bile zaista upaljene i pri nanosenju su me uzasno pekle te svrbile.


Ima te li vi iskustva sa the body shop puterima za tijelo?Do iduceg citanja :* :*



4 komentari

Nisam koristila ništa od TBS proizvoda, nisu me nikad ni interesirali, moraću pogledati šta imaju. Žao mi je što ti ovaj ne odgovara, znam kako je kad se nečemu raduješ a ono te razočara :) :)

REPLY

Ja sam zaista dosta citala o njima,cinili su se zanimljivim.Takodjer nisam nikada planirala nista kupovati jer ne volim online kupovinu,a kod nas ih nema gdje kupiti...Ovaj je stigao nenadano i bas sam se obradovala,nazalost ostala sam ravnodusna....

REPLY

Mak, sigurno je neobično, mada mi je i delovalo da će biti neki jači miris u pitanju. Nisam ni znala da to postoji (ne mislim na body shop butere, već na tu aromu :)

REPLY

i ja sam bila iznenadjena sto je od maka,ali zaista je miris cudan i ne prija mi,ali sreeca da se ne zadrzava...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates