31. kolovoza 2015.

Danas cu s vama podijeliti par rijeci o odlicnom proizvodu...

Dosao je prije koji dan i od tad ga koristim non stop i jako sam zadovoljna...

Rijec je o Planet Spa Caribbean Escape body butteru



Za ovaj body butter sam prvi put cula na kanalu Ana2Cats i jedva sam cekala katalog da ga narucim.
Kad je stigao uzurbano sam uletila u tus kabinu,istusirala se i namazala...

Tekstura je puterasta,kakva i treba da bude za ovaj tip proizvoda.Jako lijepo se razmazuje i vrlo brzo upija,kozu hidrira dosta zadovoljavajuce te je ostavlja mekanom.Jos fantasticnije mirise,miris u potpunosti odgovara nazivu Caribbean Escape...



Nakon prvog mackanja i trackanja,onako sva uzbudjena,pod dojmovima,ugledam sljokice...svuda!!
Sto mi se na prvu nije svidjelo.Nakon par minuta,sljokice su postale suptilnije,na garderobu se nisu preslikavale sto je bilo dosta bitno..Na slici ispod sam se potrudila uhvatiti sljokice..



E sad,na pakovanju je jasno naznaceno da je ovo illuminating body butter sto je takodjer Ana i navela u svom videu,a kako ja to nisam cula,vidjela,procitala,e pa nemam pojma.

Sluzi svrsi,novac nije bacen uzalud i sigurno cu ga nastaviti koristiti svakodnevno.

Vjerujem da ste do sada barem jednom probale neki proizvod iz Avon Planet Spa kolekcije te stoga sam sigurna da znate koliko su svi proizvodi kvalitetni te je i s ovim isti slucaj...

Jeste li probale ovaj body butter ili pak neki drugi iz Planet Spa kolekcije?Koja je vasa preporuka za iducu narudzbu? Do iduceg citanja :* :*

6 komentari

Volim njihov sufle od cokolade i batter od sezam ulja i sandalovine. :) predobri su i mirisu prelepo, probaj obavezno <3

REPLY

Ja obozavam njihove pilinge za tijelo,zaista nije vazno od cega.Imat cu na umu preporuku...zelim isprobati sto vise planet spa proizvoda.

REPLY

I ja sam ga narucila, jedva cekam da stigne :D Inace volim planet spa proizvode, odlicno njeguju i preeedivno mirisu :)

REPLY

Uuu,nisi se pokajala,vidjet ces :) odlican je :)

REPLY

Planet spa proizvodi su divni, ovaj butter, ali obozavam njihove proizvode jer pruzaju odlicnu negu i mirisu fantasticno. :)

REPLY

Drago mi je da dijelimo misljenje.Obozaavam kako mirisu..

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates