11. kolovoza 2015.

Cao,cao...

U ovom postu vam predstavljam Manhattan Endless Perfection 24h tecni puder.


Dolazi u staklenoj bocici od 30ml sa pumpicom za koju smo do sad svi naucili da omogucava lakse doziranje proizvoda.

Kazu sljedece: Puder za glatku,njegovanu kozu i svjez izgled tokom dana.Omogucava kozi da dise.Sadrzi hydra serum.

Meni zapravo nije jasno za koji tip koze je ovaj puder.All skin types??Ja zapravo ne vjerujem u takve tipove proizvoda,ali ipak volim da je na proizvodu navedeno za koji tip koze je preporucen sto na ovome nije ucinjeno,ispravite me ako grijesim!Po prirodi sam slabovidna!




U DM-u imaju 4 nijanse ovog pudera,u CM-u nisam gledala.Cijena je cca 17  KM.Moja nijansa je bila najsvijetlija 60 Ivory..

Zasto sam ga kupila?E pa zbog pakovanja,privuklo me.Zbog prijateljice koja je odusevljena njim,htjela se i ja odusevit.

Znamo da sam masnokozac i da preferiram mat zavrsetak,ali eto htjela sam za promjenu nesto malo drugacije,malo da eksperimentisem.

Tekstura samog pudera je klasicna,ni pregusta ni prerijetka,malo se teze blenda,mora se brze reagirati.
Podsjeca me na Affinitone puder.
Kad ga tek nanesem imam osjecaj da me malo zateze i kroz minut-dva prodje.
Fiksiram ga kamenim puderom kao i svaki i prijatno sam iznenadjena tim da se ne pretvorim u maslanicu kroz izvjesno vrijeme.Prosijam se ja,ali ne prestrasno.Izgleda mi skroz prirodno.
Pokrivnost bih rekla da je neka srednja jer ja hvala Bogu nemam velikih nepravilnosti koje treba pokriti.Tu i tamo koji pristic onih dana ali ipak nista strasno.




Da se vratim na ono sto kazu da cini kozu glatkom,njegovanom...

Na dodir lice jeste glatko u prvih sat-dva,onda mi je nekako skroz normalno.
Njegovanom?Pa to smo takodjer naucili.Kozu njegovanom cini dobra preparativa i misljenja sam da ni jedan puder ovog svijeta bio on 5 ili 55 km kozu ne moze uciniti njegovanom.Kozu njeguje sve sto koristimo prije pudera.Puder je tu samo da bi nam ujednacio ten,pokrio pokoju nepravilnost i to je to.To je ono sto ja zelim od pudera.




Sve u svemu,zadovoljna sam.Nisu uzalud utrosene pare,ali ne vjerujem da ce biti dio moje stalne postave.Ipak vise volim mat zavrsetak.

P.S. ukoliko gledate s mobitela ili pak sa racunara,a slike su vam mutne,kliknite na sliku...

Kako vam se cini?Jeste li ga probale?Pisite mi... Do iduceg citanja :* :*

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates