13. kolovoza 2015.

Cao,zdravoo....

Neki dan ja napisah post mojih ljetnih favorita i htjedoh ja tu uvrstiti i lakove za nokte.Pocela ja da redam kad ono njih 12,ma reko ne ide to bas da ih sad sve stavljam u ovaj post pa se odlucih napisati odvojen,ajde reko bit ce to mojih TOP 5 lakova za nokte...ma sipak,na kraju je njih TOP 8...ja,jaa osam!



Zaista mi je bilo tesko odvojiti manji broj lakova koje bi podijelila s vama,ali eto kao sto vidite uspijela sam.Pravo da vam kazem ovaj post mi je oduzeo najvise vremena kad je fotkanje u pitanju,takodjer sam potrosila 286 tona blaznica te oko 13 litara acetona  (salim se!) i 3 debela sata svog zivota,ali vrijedilo je.

Kod lakova volim debele cetkice jer imam usku plocu nokta i sa debljim cetkicama u jednom potezu prekrijem cijeli nokat,volim lakove koji u maksimalno 3 sloja (taj 3. sloj oprastam iskljucivo savrsenoj boji) daju potpunu pokrivenost,da se brzo suse i da traju...Trajnost mi nekada i nije bila bitna jer sam lakove na noktima mijenjala ko' carape,ali nekako mi omrzlo pa sad trazim da traju i uz pomoc Essence ili Catrice gel base i top coat lakova kod svih navedenih trajnost je 7+ dana...


EVELINE LAKOVI

Ove lakove sam reativno skoro otkrila,kupujem ih u DM-u za neke 2 KM i zaista sam zadovoljna.



jedan sloj (broj nijanse 915)


dva sloja ( broj nijanse 922)


ESSENCE GEL LAKOVI

Ja otkako sam otkrila Essence lakove ja sam apsolutno zaludjena njima,ne znam ni sama koliko sam ih do sada skupila,a o ovim gel lakovima ne znam odakle bih pocela s pohvalama.Cijena oko 2-3 KM.



dva sloja,stara slika jer nije htio suradjivati prilikom slikanja,najnefotogenicniji lak ( nijansa 33  wilde white was)

tri sloja,najsevreniji zuti lak ikada (nijansa 38 love is in the air)


dva sloja (nijansa 24 indian summer )


starija slika,uslikana sa blicem



GOLDEN ROSE WOW LAKOVI

Slatkisi u bocici,zaista ih mnogo volim i jako mi je bilo tesko izabrati samo 2.Cijena 1 KM,kupujem ih u Fisu jer ih u Zenici nema gdje kupiti ili ja opet nisam informisana dovoljno...




dva sloja,tek dok sam pregledala sike vidjela sam da sam na malom prstu fulala sloj (broj nijanse 34)


dva sloja (broj nijanse 72)



FLORMAR LAK

Ovaj je iznimka,nema debelju cetkicu,samostalno ne traje duze od 2 dana,ali boja me je fascinirala.Eh sad,kao sto primjetite samo ovaj ljepotan nije uslikan na noktima,a to je zato sto je propao u zemlju,doslovno,dok sam ja fotkala jedan po jedan i kad je dosao red na njega,njega nema,ja sam kucu okrenula naopacke,htjela ic pitat komsinicu da ga nije vidjela...

broj nijanse 423





Kako vam se cine moji omiljeni lakovi,imamo li nki zajednicki?Moram priznati da je ovo post sa najvise slika do sada..Pisite mi koji su vasi favoriti... Do iduceg citnja :* :*

5 komentari

Prva dva eveline imam i volim ih neopisovo! :) imam nekoliko i wow lakova, takodjer ih kupujem u FISu ali nemam ove nijanse...
Essence lakove takodjer volim, imam dva ova gel i oni su mi otkrive sto se tice trajnosti!
Svidja mi se tvoj izbor lakova, ali tvoji nokti su cista ljubav!!!

REPLY

Hvalaaa Majdoo,odnosim se prema njima s mnogooo ljubavi jer su meni oduvijek nokti ogledao zene,to uvijek prvo primjetim na djevojkama/zenama....

Cini mi se da preferiramo dosta slicne nijanse.Drago mi je da ti se moj izbor svidja!

REPLY

Svi od reda mi se svidjaju, bukvalno.
Čitam post i svaki lak mi zapada za oko, prelepi su.

REPLY

Hvala,hvala,hvala :) Indian summer je bas zaokupirao sve svojom ljepotom,volim i Catrice galon of melon (msm dA nisam pogrijesila) dosta su slicni :)

REPLY

Bas mi je drago sto ti se svi dopadaju,bilo je tesko odvojiti samo par komada...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates