15. kolovoza 2015.

Cao,cao...

Danas cemo porazgovarati o jednoj olovci za oci koju nam je predstavio Catrice u svojim proljece/ljeto novitetima za 2015.Predstavljena je u 3 nijanse:

1.crna klasicna
2.maslinasto zelena
3.plava

Slika preuzeta s neta

Slika preuzeta s neta


Do duse meni se ove nijanse nikako ne uklapaju u proljetno-ljetne nijanse,ali za jesen ce biti idealne.

To me nije sprijecilo da s vremena na vrijeme posegnem za ovom olovkom.


Catrice Velvet Matt Smoke Eye Pencil je namijenjena za smokey eye tehniku.Na olovci je kratki prikaz kako se koristiti olovkom.Ja je do sada nisam tako koristila niti mislim da hocu.
S jedne strane je klasicna olovka koja se silji,a s druge strane je mini pljosnati kist koji zaista radi svoj posao te meni nije trebao dodatni.

Nijansa je 020 Avokhaki-maslinasto zelena,sa zlatnim sljokicama.Dosta je pigmentovana,postojana,niti previse mekana da se topi pri nanosenju niti pak pretvrda da se tesko nanosi.Rekla bih bas onakva kakve i treba olovke za oci da budu.Mada u posljednjih godinu-dvije nisam imala neugodnih iznenadjenja kad su olovke u pitanju,sve su bile onakve kakve trebaju.

Olovka bi se trebala koristiti tako sto povucete liniju od unutarnjeg ka vanjskom kutu oka malo iznad trepavica,a ispod pregiba te zatim kistom izblendate kako bi dobili smokey eye efekat.Ja nisam bas zaludjena tom tehnikom tako da sam je ja koristila na nacin da od vanjskog kuta oka ka sredini uz trepavice (kao eye liner) povucem liniju te je blago izblendam i mnogo mi se dopada taj nacin,posebno ukoliko nemam mnogo vremena za blendanje sjenki,a zelim nesto na ocima.Prethodno sam svaki put koristila bazu za sjenku jer imam dosta masne kapke pa za slucaj da se ne bi "rascmekala".
Takodjer sam je koristila i u kombinaciji sa nekim sjenama tako sto neku nijansu nanesem u pregib,neku svijetlu u unutarnji kut oka,malo tamniju u vanjski te potom na isti nacin nanesem olovku te je izblendam i to zaista izgleda super.
Koristila sam je i na vodenoj liniji,tu se i nije pokazala jer nije postojana,a i izgleda kao obicna crna olovka.
Takodjer sam je koristila i za zamjenu eye lineru bez blendanja i dosta dobro se drzi,ne razmazuje se,a sitne zlatne sljokice u toj varijanti najvise dolaze do izrazaja.






Kako vam se cini ovaj proizvod?Jeste li ga probale? Do iduceg citanja :* :*

*PR proizvod

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates