29. kolovoza 2015.

U rubrici razne i prazne bocice danas cete citati o nekoliko potrosenih proizvoda u posljednje vrijeme...





Avon milk & honey tusiralica*

Mislim da mi je ova tusiralica stigla u prvom paketu od Avona nekad zimus i od tad je povremeno koristim i konacno sam je potrosila.Obicna tusiralica,lijepog mirisa koji se ne zadrzava na kozi,dosta pjeni i to je to...Sigurno je necu sama narucivati jer nije tip tusiralice kakvu volim,ali bi bila odlicna za duge kupke u kadi jer odlicno pjeni.


LPM tusiralica

Hvalise ih na sva usta....meni licno nista posebno.Svidja mi sr tektura,dosta je kremasta sto volim,super pjeni,predivnog mirisa lavande koji se takodjer ne zadrzava na kozi.Sigurno da cu je jos koji put kupiti,ako nista onda zbog mirisa.


Schauma mirror gloss 24h regenerator

Za razliku od ostalih njihovih regeneratora ovaj je dosta rijedje teksture,kosu cini mekom,ali ne vidi se neki poseban efekat niti se kosa nesto vise sjaji.Mada pise da je rezultat bolji ukoliko se koristi cijela mirror gloss linija...mozda cu ga nekada kupiti ponovo,mada mu je velika prednost sto ne sadrzi silikone.



Balea pjena za brijanje za osjetljivu kozu

Fantasticnog mirisa tropskog voca,predivne roze boje,radi svoj posao sasvim solidno.Vec sam je kupila ponovo...


Catrice matt mouse puder*

Najbolji puder ikada.Vec sam pred kraj drugog pakovanja.Odlican za masnokozce,definitivno niti jedan puder do sada mi nije matirao lice kao ovaj,trajnost odlicna,srednja pokrivna moc.Ljubav medju puderima.Catrice,svaka cast!Da li cu ga kupiti ponovo??Obavezno jer zaista ne znam kako sam do sada zivjela bez njega...


Maybelline better skin puder

Solidan puder,ali nije mi pretjerano odgovarao.A u posljednje vrijeme je i jako ruzno mirisao,tako da je zavrsio u smecu.



Blistex balzam

Jako prijatan na usnama,nakon nanosenja ih hladi,prelijep miris mente i odlicno hidrira.Definitivno moj spas jer od kako ga koristim usne mi nisu suhe i ispucane.
Naravno da cu ga kupiti ponovno i ponovno i uvijek iznova.


Essence stay matte all day puder u kamenu

Skroz OK proizvod,lijepo matira,dugotrajan,ne rasipa se,dosta slican Rimmelu i mozda mu se jedan dan i vratim,ali sad trenutno ponovno volim Rimmel stay matt....




I to bi bilo to za ovaj put.Kako vam se cine moje razne i prazne bocice?Koristite li nesto sto i ja? Do iduceg citanja :* :*

*PR proizvod

4 komentari

Odlicni proizvodi, zanima me Maybelline tecni puder kakvu zavrsnicu ima i koliko moze da opstane na licu bez korigovanja? :)

REPLY

http://mylovelysweetescape.blogspot.com/2015/02/maybelline-super-stay-better-skin.html

Ukoliko ti recenzija ne bude dovoljna,slobodno se javi na fb ili ovdje i pitaj sto te zanima..nakon recenzije sam ga dosta koristila pa imam dosta utisaka...

Hvala na komentaru :*

REPLY

Neke od ovih proizvoda sam koristila/koristim. LPM šampon mi je super, imam i par drugih njihovih proizvoda i prefino mi mirišu. Baš sam nedavno kupila ovaj Essence Stay All Day puder i sviđa mi se zasada. Voljela bih probati ovu Balea pjenu za brijanje (mislim da ju još nisam ni primjetila u trgovinama, morat ću gledati malo bolje). :)

REPLY

Sampone nisam nikad ni gledala,ali budem.Puder je super,lijepo setuje.A imas pored ovog malog pakiranja pjene i ona veca...Ova je namijenjena za osjetljivu kozu...

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates