22. kolovoza 2014.

Kako sam već davno obećala da ću napraviti recenziju na NYX Soft Matte tekući ruž za usne konačno je došao red da to i učinim...

Ovo je pri proizvod ovog tipa koji imam,a ujedno i prvi i jedini NYX-ov proizvod u mojoj kolekciji.SMLC03-Tokyo,nijansa bež pink (bubblegum pink)

Iskreno ne znam kako bi ga deklarisala,ni kao ruž,ni kao sjaj..Kako nisam ljubitelj sjajeva za usne,a ja sam ga na prvu tako deklarisala,dugo vremena je samo stajao i nisam ga koristila dok jednog dana slučajno nisam odlučila da ga stavim jer mi je apsolutno bilo svejedno hoće li kao i većina sjajeva za usne spasti nakon 5 minuta.Tu se desio preokret.Kremaste je teksture što mi se odmah svidjelo,nanosi se jakoo jednostavno i lako,skoro pa u jednom potezu,ne ostavlja ljepljivi trag na usnama već upravo ono što sam ja najmanje očekivala.Iako piše da je mat,ne može se porediti sa većinom mat ruževa jer usne ne ostavlja suhima već ih hidrira.Što se tiče postojanosti prilično dugo može stajati na usnama,zaista ga nikada nisam nosila duže od 2-3 sata,ali u tom periodu je stajao bez ikakvih popravki.
 Što se tiče same kolekcije NYX Soft Matte lip cream: u kolekciji se nalazi 13 nijansi što znači da svatko može pronaći nešto za sebe...Nijanse pored šifrice nose nazive svijetskih gradova.
Ja bih nekako da se sve i jedna nađe u mojoj kolekciji koliko su predivne,ali za sada to sigurno neću uspijeti,ali tko zna jednog dana i možda.


Slika je skinuta sa neta jer koliko god sam se trudila svojim mobitelom napraviti koju slikicu svaka je bila jadnija od prethodne i nije vjerodostojno uspijela prikazati ruž,ali uskoro stiže fotić pa vam ubacim sliku :)


Jeste li bile u prilici probati ovaj ruž/sjaj,kakvi su vam utisci?Što još preporučujete iz NYX asortimana?Pišite mi ako vam se svidio postić,pratite me na FB stranici,mnogo mi znači.Do idućeg posta :*

4 komentari

Na listi želja su mi već dugo Tokyo i Istanbul, prekrasne nijanse i finiš! :)

REPLY

Nećeš se pokajati :) Ja bi ih nekako sve i kolekciji,ali prioritet su mi Buenos Aires i Transylvania :)))

REPLY

Amsterdam, London, Abu Dhabi, Monte Karlo, te nijanse bih ja odabrala. :D Svidja mi sto ne susi usne. :D

REPLY

Ja sam se iznenadila nakon prvog nošenja :) Ne suši se onako jako na usnma niti ima onaj zategnuti osjećaj kao skoro svi mat ruževi....

REPLY

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates