13. kolovoza 2014.

Drage moje,konačno je i kod nas došlo sunce i konačno možemo da uživamo u ljetnim danima.Ja uvijek nekako kada dođe ljeto sve navike mijenjam,meni s ljetom nekako uvijek sve počinje i sve završava,ne znam zašto,neki čudan trip :D

Kozmetiku slabo koristim,odnosno slabo koristim dekorativu,dok s preparativom sam opsjednuta u ljetnim danima...u jednom od svojih prethodnih postova (OVDJE) sam spomenula dosta toga što ću i u ovome samo sam dosta detaljnije opisala..Pa da počnemo...

Vrlo važna stavka u mojoj dnevnoj rutini je tuširanje i ljeti nekako najviše volim voćne,osvježavajuće mirise (u suštini svi mi to volimo) jer mi vrate energiju.Ako nigdje ne kasnim ili čak nigdje ne idem obavezno mi je jutarnje tuširanje...razbudi me,a i osjećam se spremnijom za novi dan :)
Nakon tuširanja (ili ipak ne) njega lica je neizbježna,koristim Balea gel za pranje lica za normalnu do mješovitu kožu sa blagim pjenjenjem (jao valjda sam dobro napisala),mada u posljednje vrijeme uvijek prije umivanja gelom,koristim i micelarnu vodu od Garniera...
Nakon umivanja lice je spremno za dalje.Sljedeće što činim je da nanesem kremu za lice pa ukoliko mi je koža taj dan masnija nanosim Rosal Hydrasoft,a ukoliko nije onda je to Dove obična krema za lice.E sad koliko je neka važnija obaveza uvijek nanesem malo Garnier BB kreme čisto da malo lice izgleda ujednačenije,a ako izlazim radi svog gušta,onda sigurno na lice ne stavjam ništa jer mislim da nema potrebe za tim posebno sada kada imam malo boje u licu jer sam bila na moru.
Za dnevnu varijantu to bi bilo to..a što se tiče večernje varijante ipak žena ne bi bila žena ukoliko se ne bi barem malo našminkala kada izlazi,pa tu malo povećam svoju kolekciju ;) unesem malo rumenila MAC iz kolekcije Lady Gaga (fotka ispod),maskare (trenutno koristim Rapsodi i bila je neke 3KM ii fascinanta je,i četkica,i tekstura maskare,tako je lagana na očima da se ni ne osjeti da je nosim,fotka ispod) i malo sjene ponekad (bijele,roze ili zlataste) i to bi bilo to....

Cjelokupan pribor :) ii setovi i olovka za obrve to sam zaboravila spomenuti u tekstu 
Paleta MAC rumenila by Lady Gaga u broju 04 



Rapsodi maskara


Pišite mi što koristite vi u svojoj dnevnoj ili večernjoj varijanti,da li vam se svidio post ili ne?Što bi se trebalo promijeniti ili što sam možda dobro napravila :**

Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates