18. kolovoza 2014.

Mislim da sam ja jedna od onih koja je pročitala apsolutno sve i jedan post na temu njege kose,kako oporaviti kosu,kako se prefarbati,kako promijeniti boju kosu pa se mogu smatrati adekvatnom da i ja dadnem koji savijet.Bilo je tu raznih varijanti,toliko sam daleko išla sam sam bila i ljubičasta,ne patliđan,već lijepa jubičasta boja :) :) Inače prirodna sam plavuša heheh i trenutno sam plava...svako svome jatu leti :) Iako sam za svaku promijenu imala samo riječi hvale i čak još uvijek se niko nije uspio odlučiti koja to boja meni najljepše pristaje,ali eto ja se najljepše osjećam kao plava...

Inače imam mnogo probema sa mašćenjem tjemena..inače kosu mogu prati svaki dan čak ako je operem ujutro uveče je već masna :( ne perem je svaki dan,trudim se što duže taj proces da odgodim šamponima za suho pranje,vezanjem kose iako to vezanje i nije najbolje za mene jer mi onda pola kose ostane u gumici :( ali sam iz tamno smeđe uspijela preći u plavo,a da pri tome kosu nisam oštetila vjerovale ili ne!A evo i kako...

Prvo se morate odlučiti da to usitinu želite...zatim postepeno sa svakim farbanjem uzimate svijetliju nijansu farbe,ja sam uvijek uzimala neke prirodno plave/svijetlo smedje,nisam se farbala češće nego inače,već onako kako to inače radim,jednom u mjesecu,a ponekad i duže...

Drugi korak slijedi kada ste posvijetlili kosu onoliko koliko smatrate da je dovoljno i to ne može biti nakon jednog ili dva farbanja...kupite hidrogen,ja sam koristila 6% i bio mi je sasvim dovoljan,blanš,ja sam koristila afroditim bijeli....i ni slučajno ne pokušavajte farbama koje kao posvijetljuju kosu do 6 nijansi..imala sam iskustva sa syoss izbjejivačem,na svu sreću ne na svojoj kosi i uopšte ne preporučujem jer krajnji rezultat je užasavajući...i uz sve to vam je potrebno nešto što već imate sve i jedna..omiljena maska ili balzam za kosu...

Uzmete posudicu,potrudite se da bude staklena ili gumena,u nju stavite hidrogen,blanš i balzam/masku u jednakom omjeru,znači sve ide 1:1:1...lijepo izmješajte da smjesa bude homogena i da ni slučajno ne ostanu granulice blanša...nanesete sve na kosu,ja sam nanosila u fazonu pramenčića,samo nekoliko njih jer je kosa već bila svijetla i držite što je minimalnije moguće,zaista ne pretjerujte jer samo ćete naštetiti kosi...ja sam držala punih 5 minuta..Sve to lijepo isperete s kose i obavite svoju rutinu i preporučujem neke kristale koji će vam omekšati kosu...
Efekat blanša nećete ublažiti balzamom ili maskom,ali ćete ublažiti njegovu jačinu uništenja vaše kose...

Naravno ja nisam odmah posegnula za farbom,sačekala sam 15 dana čisto da kosu ne tretiram previše...nakon toga sam nastavila kosu farbati i opet sam koristila svaki put svijetliju nijansu od one koju sam koristila prije blanša...

Proces jest duži i naravno razne faze boje imate,ali ja nikako nisam došla do toga da sam imala narandžasti odsjaj iako sam se toga najviše bojala...kod mene je proces trajao 7 mjeseci,ali danas konačno imam boju koju želim i kosa mi nije oštećena :) nemam dugu kosu,ali ja je ne znam ni održavati pa neka nje zdrave ovakva kakva jeste.
PRIJE......i..............POSLIJE

Imali ste iskustva sa mijenjanjem boje?Želite li to učiniti?Pišite mi i pratite me na FB stranici... :* :* 


Absolute beauty by Olja . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates